تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم نفت تهران گفت: از لحاظ فني و بدني از عملکرد بچه‌ها راضي هستم و موقعيت‌سوزي بزرگترين مشکل تيم ما است که بايد برطرف شود.



به گزارش تک گل، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: خوشحالم که بعد از 17 سال به یکی از فوتبالی‌ترین شهرهای ایران آمدم. امروز تراکتورسازی،گسترش فولاد و شهرداری باحضور موفق خودشان نشاط رابه فوتبال آذربایجان هدیه داده‌اند.

وی افزود: بیداری فوتبال آذربایجان بعد از 10 سال به فوتبال کشورمان نشاط بخشید.

سرمربی تیم نفت تهران در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اینکه آیا تیمش به آمادگی مطلوب دست یافته است، گفت: به لحاظ فنی و بدنی از بچه‌ها راضی هستیم و اصول تاکتیکی را در زمین مسابقه به خوبی اجرا می‌کنم. بدنسازی خوبی داشتیم و با برنامه کار کردیم و در مجموع اگر تیم ما مشکل موقعیت‌سوزی خود را برطرف کند به خواسته‌هایش می‌رسد.

منصوریان تصریح کرد: ما فردا مقابل تیمی بازی می‌کنیم که جزو 3 تیم خوب کشور در عملکرد است. تارتار دوست قدیمی من است و مربی باایده‌ای است و هر تیمی که داشته فوتبال خوبی ارائه می‌دهد.

وی تاکید کرد: هر دو تیم شناخت خوبی از یکدیگر دارند، گروه آنالیز ما در هفته گذشته روی تیم گسترش فولاد متمرکز بوده و روی نقاط ضعف و قوت‌شان کار کردیم و با وجود اینکه در بازی‌هایمان سینوسی نتیجه گرفتیم تلاش کردیم ایراداتمان را برطرف کنیم.

سرمربی تیم نفت تهران ادامه داد: گل‌محمدی سال گذشته نتایج خوبی با این تیم کسب کرده بود و منطق حکم می‌‌کند که رویه این مربی را ادامه دهیم تیم نفت تهران سال گذشته به عنوان یک تیم پنهان بود ولی با مقام سومی که کسب کرده است امسال جلوش چشم تمامی تیم‌هاست که به همین دلیل امسال در روش بازی‌مان تغییراتی ایجاد کردیم.

منصوریان گفت: موقعیت‌سوزی بزرگترین مشکل تیم ماست موقعیت‌های زیادی در بازی‌ها ایجاد می‌کنیم اما در گلزنی ناموفق هستیم و از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نمی‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت دو تیم در جدول رده‌بندی گفت: هنوز خیلی زود است که با استفاده از جدول بگوییم کدام تیم‌ها سقوط می‌کنند و کدام تیم‌هادر رده‌های بالا قرار می‌گیرند و از هفته بیستم به بعد می‌تواند بر این صعود نظر داد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد