تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های تراکتور و نفت در ورزشگاه یادگار امام، با نتیجه 0-0 به پایان رسید.




هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران
جمعه 9 مرداد ساعت 18:30
ورزشگاه یادگار امام تبریز (25 هزار نفر تماشاگر)
گروه داوری: حسین زرگر، حسن ظهیری، مهدی عالیقدر، محمد ملکی، ناظر داوری: مسعود مرادی
 

تراکتورسای: محمدرضا اخباری، خالید شفیعی، کاردوسو، محمد ایران پوریان، سعید آقایی، آگوستو، بختیار رحمانی، سینا عشوری، سروش رفیعی، فرید بهزادی کریمی، مهرداد بایرامی

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، سانتوس، جلال حسینی، سیامک کورورشی، علیرضا عزت کرمی، وحید امیری، وحید حمدی نژاد، سعید لطفی، ایمان مبعلی، عیسی آل کثیر، امیر ارسلان مطهری
نیمه اول (0-0)

تراکتورسازی نیمه اول را بهتر آغاز کرد اما این تیم نفت بود که به اولین موقعیت بازی دست یافت و در دقیقه 9 بازی ارسلان مطهری از سمت راست شوتی را روانه دروازه تراکتورسازی کرد که اخباری با پا توپ را مهار کرد.

* دقیقه 17 بازی نفت تهران صاحب یک ضربه آزاد شد که مبعلی برخلاف تصور تراکتوری ها ضربه مستقیم نزد و آنرا روی دروازه ارسال کرد که ضربه سر کم جا بازیکنان نفت به راحتی در اختیار اخباری قرار گرفت.

* سزار دوسانتوس در دقیقه 27 با یک نفوذ دیدنی و شوتی سنگین دروازه نفت را به شدت تهدید کرد اما ضربه وی راهی به دروازه بیرانوند نداشت.

* در دقیقه 39 یک ارسال خطرناک از میانه میدان به سمت دروازه نفت می توانست دروازه این تیم را تهدید کند که بیرانوند با یک واکنش به موقع توپ را راهی کرنر کرد.

نیمه اول این دیدار در نهایت بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید و دو تیم با نتیجه صفر بر صفر راهی رختکن شدند.
نیمه اول (0-0)

اولین موقعت تراکتورسازان در نیمه دوم در دقیقه 52 رقم خورد و بختیار رحمانی روی یک ضربه ازاد از فاصله بیست و پنج متری دروازه نفت را به شدت تهدید کرد که ضربه وی را بیرانوند به زیبایی راهی کرنر کرد.

* یک ارسال از سمت چپ در دقیقه 62 و ضربه سر خطرناک خالد شفیعی دروازه نفت را بار دیگر تهدید کرد اما بازهم راه به دروازه این تیم نداشت.

پس از دو موقعیتی که تراکتورسازان در اوایل نیمه دوم روی دروازه تیم نفت ایجاد کردند، بازی جذابیت چندانی نداشت و تا دقیقه 80 خبری از خلق موقعیت در بازی نبود.

* دقیقه 88 بازی روی یک ضربه کرنری برگشتی کاردوسی شوت کم رمقی را روانه دروازه نفت کرد که پست برخورد به بازیکنان خودی راهی اوت شد.

این بازی در نهایت بدون رد و بدل شدن گل با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.
حواشی بازی

* بیش از بیست هزار نفر تماشاگر از اولین بازی تراکتورسازی در لیگ پانزدهم استقبال کرده اند.

* در هنگام برگزاری مراسم ابتدایی بازی، تماشاگران حاضر در ورزشگاه گوینده ورزشگاه را هو کردند. (ویدیو)

* خالد شفیعی مدافع تراکتورسازی پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت نفت رفت و از تیم نفت نیز سعید لطفی به سمت نیمت تراکتورسازان رفته و خوش بشی با آنان انجام داد.

* محمد ایران پوریان به عنوان کاپیتان این فصل سرخ پوشان تبریزی می باشد.

* تماشاگران هنوز در حال ورود به ورزشگاه هستند.

* آنتونیو الیویرا و کاظم شهریاری بدلیل محرومیت از جایگاه ویژه بازی را تماشا کردند.

* سعید لطفی بازیکن تیم نفت به دلیل برخورد با بازیکن تراکتورسازی از ناحیه سر به شدت مصدوم شد و پزشک تیم به منصوریان اعلام کرد که وی نمی تواند به بازی ادامه دهد.

* مهدی شیری در دقیقه 29 بجای لطفی مصدوم به میدان رفت.

* حمزه یونس مهاجم تونسی تراکتورسازی در دقیقه 57 بازی در میان تشویق هواداران بجای مهرداد بایرامی وارد میدان شد.

* تماشاگران کماکان از اعتراض به گوینده ورزشگاه دست نکشیده اند و زمانی که گوینده خبر ورود و خروج بازیکنان را اعلام می کند با ایجاد سر و صدا و شعار، به حوادث بازی پایانی سال گذشته اعتراض می کنند.

* در دقیقه 86 بازی هواداران تراکتورسازی به نشانه اعتراض به داوری و اتفاقات بازی فصل گذشته سوت اعتراض سر دادند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد