تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال پديده خراسان گفت: در اردوي کيش روزي 3 جلسه تمرين مي‌کنيم.



به گزارش "تک گل" ، علیرضا مرزبان اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ای که ریختیم تا پایان این اردو 15، 16 جلسه تمرینی خواهیم داشت.

وی افزود: امروز ساعت 5 و نیم صبح یک جلسه و 11 یک جلسه تمرین داشتیم و ساعت 18 هم سومین تمرین‌مان را برگزار می‌کنیم.

وی در خصوص کیفیت این تمرینات خاطرنشان کرد: خدا رو شکر تمرینات با نشاط انجام می‌شود و به دنبال این هستیم که اگر بچه‌ها بتوانند به شرایط مطلوب بدنی برسند یک بازی دوستانه در کیش داشته باشیم وگرنه تمرینات سخت بدنی خود را ادامه می‌دهیم.

مرزبان با اشاره به امکانات جزیره کیش اذعان داشت: آب و هوای کیش بسیار مناسب است و از نظر هتلینگ و امکانات راضی هستیم. تنها کمی کیفیت زمین نامناسب است.

وی افزود: البته جا دارد همین‌جا از مجموعه پدیده در کیش که همه امکانات لازم را برای ما فراهم کرده‌اند، تشکر کنم.

سرمربی پدیده خراسان در خصوص بازیکنان جدید این تیم و عملکرد آن‌ها در تمرینات، تصریح کرد: فوق‌العاده راضی هستم. آن‌ها با انگیزه بالایی به تیم اضافه شده‌اند و توانستند خیلی زود با تیم از نظر انسانی یکی شوند. از این بابت خیلی خوشحالم.

وی در پاسخ به این سوال که بازیکنان خارجی کی به اردوی کیش اضافه خواهند شد، گفت: بازیکنان خارجی فردا به ما ملحق خواهند شد تنها بهادر نسیم اُف که همراه با تیم ملی ازبکستان در جام ملت‌های آسیاست در این اردو ما را همراهی نخواهد کرد.

مرزبان در پایان اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم در این تعطیلات خود را به مرزی از آمادگی برسانیم که با شروع مسابقات باری دیگر قلب مردم مشهد را خوشحال کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد