تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

استقلال میزبان با نتیجه 2-1 مقابل تراکتورسازی شکست خورد.

  در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران و در حساس‌ترین بازی این هفته، استقلال از ساعت16:20 در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز بود که  این دیدار با برتری دو بر یک تراکتوری ها به پایان رسید.

تیم داوری: بیژن حیدری – رضا سخندان – محمدرضا ابوالفضلی – اشکان خورشیدی – ناظر: فریدون اصفهانیان

ترکیب دو تیم

استقلال:
مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، یعقوب کریمی، هرایر مگویان، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، خسرو حیدری، جابر انصاری، کاوه رضایی و علی قربانی

تراکتورسازی:
محمدرضا اخباری ، خالد شفیعی ، هادی محمدی ، محمد ایرانپوریان ، محمدرضا مهدی‌زاده ، مهدی کیانی ، سروش رفیعی ، محمد نوری ، محمد ابراهیمی ، فرزاد حاتمی و لوسیانو ادینیو

نیمه اول

در نیمه اول شاگردان امیر قلعه نویی بازی را هجومی تر آغاز کردند و صاحب دو ضربه کرنر نیز شدند اما این استقلالی ها بودند که گل اول بازی را به ثمر رساندند. اشتباه محمد رضا اخباری در پاس، توپ را به کاوه رضایی رساند تا او به راحتی گل اول دیدار را در دقیقه 7 به ثمر رساند. تراکتوری ها برای جبران گل خورده حمله کردند و موقعیت هایی نیز خلق کردندکه در مهم ترین آنها فرزاد حاتمی در دقیقه 14 در موقعیتی تک به تک توپ را از کنار دروازه رحمتی به بیرون زد و در دیگر موقعیت خطرناک دقیقه 27 سروش رفیعی پس از دریبلی زیبا و رد شدن از امید ابراهیمی با پاسی زیبا توپ را به ادینیو رساند اما ادینیو از این موقعیت بهره لازم را نبرد و توپ را به اسمان کوبید.
بازی در نیمه اول کاملا در اختیار تراکتور بود اما در دقیقه 29 بر خلاف بازی کاوه رضایی از روی پاس زیبای بختیار رحمانی صاحب یک موقعیت تک به تک شد که توپ را تقدیم اخباری کرد و در نهایت این نیمه جذاب با نتیجه 1 بر 0 به پایان رسید.

نیمه دوم

نیمه دوم را نیز همچنون نیمه اول تراکتوری ها بهتر آغاز کردند و موقعیت های زیادی روی دروازه استقلال به وجود آوردند که درخشش رحمتی مانع از باز شدن دروازه استقلال شد. در دقایق 51 و 53 رحمتی به ترتیب شوت محمد ابراهیمی و ضربه سر هادی محمدی را با یک واکنش زیبا مهار کرد. اما بالاخره قفل دروازه استقلال شکست و در دقیقه 56 سانتر زیبای سروش رفیعی از روی نقطه کرنر در دهانه دروازه به فرزاد حاتمی رسید و او نیز با یک ضربه سر گل اول تراکتور را به ثمر رساند.

دو تیم در فکر زدن گل برتری بودند اما باز هم این تراکتوری ها بودند که از موقعیت های بهتر استفاده کردند و توانستند گل دوم را به ثمر رسانند. در دقیقه 68 اشتباه عجیب مدافعان استقلال، خصوصا یعقوب کریمی در امر آفساید گیری توپ را به محمد ابراهیمی رساند و او نیز با پاسی فرزاد حاتمی را صاحب موقعیت کرد و حاتمی نیز با یک بغل پای ساده دروازه رحمتی را برای بار دوم باز کرد.

استقلالی که که اندوخته خود را غارت شده می دیدند به حملات خود افزودند و 2 دقیقه بعد، پشت محوطه جریمه تراکتور، صاحب یک ضربه آزاد شدند که امید ابراهیمی توپ را به دیوار دفاعی تراکتور کوبید. در ادامه نیز دو تیم و خصوصا استقلال صاحب چند موقعیت شدند که بی دقتی مهاجمان و البته درخشش محمدرضا اخباری مانع از زدن گل بعدی برای دو تیم شد تا تراکتورسازی با نتیجه دو بر یک پیروز این دیدار شده و موقتا به صدر جدول صعود کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد