تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال تراکتورسازی موفق شد در خانه با نتیجه 1-0 تیم استقلال را شکست دهد

 

تراکتورسازی با شوت از راه دور محمد ابراهیمی با حداقل اختلاف استقلال را شکست داد تا با 53 امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد.

در این مسابقه نه چندان جذاب که تکلیف آن با یک گل روشن شد، تراکتوری ها و استقلالی ها نبردی پایاپای داشتند که در دقایق آخر به جنجال هم کشیده شد.

 

هفته بیست و هشتم لیگ برتر/ ساعت 17:45
ورزشگاه یادگارامام / تعداد تماشاگر: 45 هزار نفر
داور: شکان خورشیدی / کمک ها: رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی

اخطار: فرزاد حاتمی (5) و محمد نوری (61) از تراکتورسازی و رابسون (10) از استقلال
 

 

ترکیب تراکتورسازی


محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، محمدرضا مهدی زاده، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی(84 فاخر تهامی)، مهدی کیانی، محمد نوری، شهرام گودرزی، مهدی شریفی(75 - علی طاهران)، محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی
سرمربی: امیرقلعه نویی

 


ترکیب استقلال


مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی(69 - مجتبی حق دوست)، جابر انصاری(85 وریا غفوری)، بهنام برزای(57- علی قربانی) و کاوه رضایی
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

 

 

شرح بازی:

 

در نیمه اول دو تیم بازی نسبتا متعادلی را به نمایش گذاشتند. در این نیمه هرچند تراکتورسازی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما این تیم تمام تاکتیک خود را روی سانتر از ضربات آزاد و البته اوت های بلند خالد شفیعی قرار داده بو. این تیم چند بار روی دروازه استقلال خطر ایجاد کرد که البته این موقعیت ها با بی دقتی فرزاد حاتمی و مهدی شریفی از دست رفت. استقلالی ها در نیمه اول به ضدحمله ها دل بسته بودند که در این بین یک بار امید ابراهیمی با اخباری تک به تک شد اما تعلل او این موقعیت عالی را از استقلال گرفت. بهترین موقعیت تراکتورسازی در دقیقه 43 بازی اتفاق افتاد، جایی که سانتر عالی ایران پوریان را فرزاد حاتمی روانه دروازه استقلال کرد اما مهدی رحمتی با یک واکنش دیدنی توپ را به کرنر فرستاد تا نیمه اول با حساب بدون گل مساوی به پایان برسد.

اما باتوجه به اینکه انتظار می رفت دو تیم در نیمه دوم برای زدن گل جلو بیایند و موقعیت گل ایجاد کنند، هم استقلال هم و تراکتورسازی به کسب نتیجه مساوی راضی به نظر می رسیدند چراکه با کمترین ریسک ممکن سعی می‌کردند حملات خود را طراحی کنند. جدی ترین موقعیت استقلال در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم به دست آمد، جایی که پاس 40 متری امید نورافکن در موقعیت عالی به کاوه رضایی رسید اما او نتوانست مثل بازی رفت دروازه تراکتورسازی را باز کند. در دقایق پایانی بازی و در حالی که دو تیم به کسب نتیجه مساوی کاملا راضی به نظر می رسیدند، شوت محمد ابراهیمی دروازه مهدی رحمتی را باز کرد تا منصوریان در نبرد بزرگ هفته شکست بخورد.

 

 

شرح گل:

 

 

1-0 (تراکتورسازی): ضربه زیبای محمد ابراهیمی در از فاصله 30 متری به زیبایی هرچه تمام تر وارد استقلال شد تا تراکتور در دقیقه 87 کار علیرضا منصوریان را یکسره کند.

 

 

بهترین بازیکن:

 

محمد ابراهیمی وینگر تاثیرگذار تراکتور با تک گل خود 3 امتیاز این بازی را به حساب تراکتوری ها ریخت تا سومین پیروزی متوالی تراکتور مقابل استقلال با امیرقلعه نویی شکل بگیرد.

 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 4 : سانتر خسرو حیدری به روی دروازه با ضربه آرام کاوه رضایی همراه شد و توپ به راحتی در دستان اخباری قرار گرفت.

دقیقه 7 : سانتر ایرانپوریان با ضربه سر محمد نوری همراه شد اما توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 11 : سانتر محمد ابراهیمی را مدافعان استقلال از روی دروازه رد کردند اما در ادامه سانتر ایرانپوریان با ضربه سر مهدی شریفی همراه شد و توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 15 : فرار کاوه رضایی از سمت چپ و پاس او به یک ضربه برای گل شدن نیاز داشت اما در آخرین لحظه شفیعی اجازه نداد جابر انصاری ضربه نهایی را بزند.

دقیقه 23 : پاس فوق العاده کاوه رضایی، جابر انصاری را صاحب توپ کرد و پاس او در موقعیت تک به تک به امید ابراهیمی رسید، این بازیکن آنقدر مکث کرد تا مدافعان تراکتورسازی رسیدند و عالی ترین موقعیت استقلال از دست رفت.

دقیقه 32 : فرار خسرو حیدری و پاس کات بک او از سمت راست به جابر انصاری رسید اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 43 : سانتر ایرانپورپیان با ضربه سر فرزاد حاتمی همراه شد اما واکنش بسیار دیدنی مهدی رحمتی اجازه گل شدن این توپ را نداد.

دقیقه 55 : فرار فوق العاده کاوه از داخل محوطه جریمه و پاس او به بهنام برزای نرسید تا بهترین فرصت استقلال در نیمه دوم از دست برود.

دقیقه 57 : سانتر عالی امید ابراهیمی به ضربه سر پادوانی همراه شد اما توپ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه 62 : شوت فرزاد حاتمی از پشت محوطه جریمه به راحتی در دستان مهدی رحمتی قرار گرفت.

دقیقه 80 : سانتر فوق العاده زکی پور از روی نقطه کرنر با قیچی برگردان زیبای علی قربانی همراه شد ولی توپ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

دقیقه 82 : پاس میلاد زکی پور از سمت چپ به قربانی رسید اما خالد شفیعی در محوطه جریمه اجازه نداد او ضربه اش را بزند.

 

 

اتفاق ویژه:

 

در دقایق پایانی خطای شدید بازیکن استقلال روی بازیکن تراکتور در میانه میدان منجر به درگیری بازیکنان بخصوص امید ابراهیمی و فرزاد حاتمی شد اما در شرایطی که داور باید بازیکن خطاکار را از زمین اخراج می کرد این اتفاق رخ نداد تا قلعه نویی بازی را با عصبانیت دنبال کند.

 

 

حواشی:

 

 

* حدود 100 هوادار استقلال در ورزشگاه یادگارامام حضور دارد و تیم شان را تشویق می کنند.
* تماشاگران تراکتورسازی از قبل از بازی به شدت علیه مهدی رحمتی شعار می دهند.
*پرچم بزرگ تراکتورسازی پیش از شروع بازی در استادیوم یادگار امام باز شد و صحنه جالبی را رقم زد.

* در دقایق پایانی امیرقلعه نویی به شدت  با استرس بازی را تماشا می کند و مدام به داور اعتراض می کند.
* در قیقه 92 امید ابراهیمی خطای بسیار شدیدی روی طاهران انجام داد و در تصمیمی عجیب داور او را اخراج نکرد.
* بعد از صحنه خطا امید ابراهیمی درگیری شدیدی با بازیکنان تراکتورسازی داشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد