تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

حرف و حدیث در مورد تیم جدید بیرانوند این روزها زیاد شنیده می شود. در حالیکه این بازیکن با نفت تهران قرارداد دارد.



او بار دیگر ساعاتی پیش خبر ساز شد، به زعم بیرانوند او تنها به دفتر یک شرکت بیمه رفته بود تا یکی از دوستان صمیمی اش را که رئیس آن شرکت است ببینند، چند دقیقه بعدش متوجه می‌ شود که رسانه ها خبر از حضور او در باشگاه استقلال را داده اند.

به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، رئیس شرکت و دوست بیرانوند در این باره توضیحات جالبی به ما می‌ دهد و می‌ گوید: من و علیرضا از بچگی با هم فوتبال بازی می‌ کردیم و با هم بزرگ شدیم. کل قضیه ای که امروز همه جا پیچید از این قرار بود که شرکت ما در خیابان علامه جنوبی قرار دارد، ما یکی از شرکت های وابسته به تامین اجتماعی هستیم. علی هم آمده بود من را ببیند، بی خبر از اینکه باشگاه استقلال همین جا قرار دارد. به محض دیده شدن بیرانوند در کوچه ما هم جا خبر زدند که علی استقلالی شده است اما جالب اینجاست من که این همه مدت است در این شرکت کار می‌ کنم به دلیل اینکه از مسیر دیگری به محل کارم می‌ آمدم، هیچ وقت متوجه نشده بودم که باشگاه استقلال اینجا قرار دارد و تازه امروز و آن هم از طریق رسانه ها چنین چیزی را فهمیدم!

او در همین باره ادامه می‌ دهد: آدرس شرکت ما موجود است، دوستان برای اینکه مطمئن شوند می‌ توانند بیایند و سری به ما بزنند. ما نیز در خدمتشان هستیم. جالب اینجاست که بگویم وحید امیری دیگر بازیکن نفت‌تهران نیز یکی دیگر از دوستان خیلی خوب من است، او هم قرار بود در این روزها سری به من بزند اما به او گفتم فعلا این طرف ها نیاید چون ممکن است استقلالی بشود.(می‌خندد)

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد