تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل" از ساعت 21:30 دقیقه امشب به وقت تهران در یکی از حساس ترین دیدار های هفته بیست و پنجم رقابت های لالیگا دو تیم قدرتمند اتلتیکو مادرید و سویا در استادیوم قدیمی رامون سانچز پیسخوان به مصاف هم رفتند.



نیمه نخست آن چنان فوتبال جذابی را شاهد نبودیم و پس از نزدی به 20 دقیقه آرام دو تیم بر روی ضربات کارلوس باکا و ویتولو برای سویا و از آن سو نیز انتونی گریزمان برای اتلتیکو موقعیت هایی را بر روی دروازه ها خلق کردند که چندان جدی نبوده و راه به جایی نبرد.

در 45 دقیقه دوم مسابقه اما بازی روند خشنی به خود گرفت و کارلوس کلوس گومز داور مسابقه در عرض تنها 10 دقیقه چهار بار از کارت زرد خود استفاده کرد. در ادامه بازی دیگو سیمئونه که با ترکیبی عجیب و تنها استفاده از گریزمان به عنوان تک مهاجم خود پای به میدان گذاشته بود، فرناندو تورس و ماریو مانژویکیچ را وارد میدان کرد و از آن سو اونای امری نیز کوین گامیرو را به میدان فرستاد، اما این تغییرات نیز نتوانست باعث ایجاد خطرهایی جدی بر روی دروازه ها شود تا در نهایت این مسابقه پربرخورد که 11 کارت زرد نیز داشت با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات به پایان برسد. 

 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد