تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا با برد 2-0 بارسلونا در خانه سویا به پایان رسید.

  دردور رفت سوپر جام اسپانیا دو تیم بارسلونا و سویا در ورزشگاه سانچز پیزخوان به مصاف هم رفتند. نیمار غایب بزرگ بارسلونا بود. او در المپیک2016 ریو حضور دارد.


اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 5 شکل گرفت. یک پاس توی عمق به سوارز داده شد و او با یک چرخش بی نظیر خود را تک به تک کرد اما ضربه بیرون پای او را ریکو دفع کرد. حدود 7 دقیقه بعد نیز یک سانتر از راکیتیچ به روی دروازه فرستاده شد و آردا یک ضربه آکروباتیک زد اما توپ روی پایش ننشست. بعد از آن سویا صاحب توپ و زمین شد و بازیکنان این تیم چندین بار داخل محوطه جریمه بارسلونا رفتند اما پاس ها برای ضربات آخر به بازیکنان هدف نرسید.

آردا توران

دقیقه 27 جرمی متئو مصدوم شد و دینیه وارد زمین شد.دقیقه 30 موقعیت خطرناک بعدی برای سویا پیش آمد. روی یک حرکت در عمق از سمت چپ سانتری به روی دروازه آمد اما براوو توپ را جمع کرد. دقیقه 35 خبر بد دیگری به گوش انریکه رسید. آندرس اینیستا که دقایقی قبل در برخوردی از ناحیه زانو آسیب دیده بود قادر به ادامه بازی نیست. دنیس سوارز جانشین او شد.

دقیقه 41 ویتو یک ضربه سر می زند اما توپ درون قاب نیست. نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

دقیقه 52 اولین موقعیت جدی بارسلونا در نیمه دوم ایجاد شد. دنیس سوارز از پشت محوطه توپ را به دورن محوطه ارسال می کند و سوارز ضربه سر می زند اما ریکو بازهم توپ را سیو می کند.

دقیقه 55 دنیس سوارز توپ را به دورن محوطه می فرستد و آردا توران توپ را با سینه برای لوییز سوارز می کارد و او توپ را وارد دروازه می کند.

لوییز سوارز

دقایقی بعد با یک پاس در عمق مسی در حالت تک به تک قرار گرفت اما ریکو بازهم خوش درخشید و ضربه او را گرفت.دقیقه 65 روی یک حرکت دو نفره از مسی و روبرتو، دفاع راست بارسا از گوشه محوطه شوتی می زند که بازهم ریکو جمع می کند.

در دقیقه 81 روی پاس در عمق لیونل مسی مونیر الحدادی که تازه به بازی آمده بود گل دوم آبی و اناری ها را زد.

مونیر الحدادی

در ادامه هم سویا یکی و دو موقعیت نصف و نیمه را ایجاد کرد و البته بارسا هم موقعیت هایی داشت. مسی هم یک شوت خطرناک زد اما ریکو بازهم توپ را گرفت اما در نهایت بازی با حساب 2 بر 0 به پایان رسید.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد