تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم فوتبال رئال موفق شد در خانه خود مقابل سویا با نتیجه 4-0 به پیروزی برسد.

 

 تیم های سوم و پنجم جدول رقابت های لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با سوت آقای استرادا فرناندز به مصاف هم رفتند و در حالیکه شاگردان امری کار را هجومی آغاز کرده بودند و در دقیقه '3 هم ارسال تریمولیناس از سمت چپ روی تیر افقی فرود آمده بود، در دقیقه '6 رئال مادرید روی ارسال عالی بیل و شلیک محکم بنزما به گل رسید تا جریان بازی به نفع میزبان تغییر کند. بعد از این گل، توپ و میدان در اختیار مادریدی ها بود و در دقیقه '15 شوت بیل از پشت محوطه با واکنش ریکو و کمک تیر عمودی راهی کرنر شد؛ کرنر ارسالی با ضربه سر رونالدو و دخالت بیل در میانه راه درون دروازه قرار گرفت اما کمک داور به اشتباه این گل را آفساید اعلام کرد.

در دقیقه '22 پیش روی عالی رونالدو از سمت چپ و شوت محکم این بازیکن باز هم با واکنش ریکو دفع شد. در دقیقه '26 اما سویا با خطای واران داخل محوطه، صاحب ضربه پنالتی شد که ناواس با واکنشی عالی ضربه پنالتی گامیرو را مهار کرد و مانع از فروپاشی دروازه شد. بازی رفته رفته به میانه میدان کشیده شده بود و دو تیم کمتر روی دروازه همدیگر فرصت ایجاد می کردند تا اینکه سرانجام نیمه نخست با پیروزی 1-0 شاگردان زیدان پایان یافت.

در نیمه دوم فشار رئال مادرید برای افزایش اختلاف گل بیشتر شده بود و در دقیقه '56 با خطای ریس روی مودریچ، مادریدی ها صاحب ضربه پنالتی شدند اما ستاره پرتغالی این تیم پشت توپ قرار گرفت و آن را به آسمان زد! در دقیقه '58 هم روی کرنر ارسالی از سمت راست، ضربه سر بیل به تیر افقی برخورد کرد و به زمین برگشت. در دقیقه '64 بالاخره اختلاف به دو گل رسید؛ ارسال دنیلو به دهانه دروازه با ضربه رونالدو به گل تبدیل شد تا به نوعی پنالتی از دست رفته را جبران کند.

رئال مادرید توقف ناپذیر نشان می داد و این بار در دقیقه '66 پای بیل هم به گلزنی باز شد؛ حرکت رونالدو از سمت راست، پاس او به داخل محوطه و ضربه چیپ بنزما پس از عبور توپ از ریکو توسط بیل وارد دروازه خالی شد. در دقیقه '69 بیل جای خود را به خسه داد. در دقیقه '75 هم کاسمیرو جای خود را به هامس داد. در دقیقه '80 هم ایسکو به جای بنزما وارد میدان شد. در دقیقه '84 ناواس با واکنشی فوق العاده مانع از گلزنی بازیکنان سویا شد و لحظه ای بعد در دقیقه '86 خسه با همکاری هامس داخل محوطه، دروازه سویا را برای چهارمین بار فرو ریخت. رئال مادرید دیگر پیروزی خانگی را به دست آورده بود و با 66 امتیاز و یک اختلاف نسبت به اتلتیکو، در رده سوم قرار می گرفت، سویا هم با این شکست به رده ششم سقوط کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد