تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار سوپرکاپ اسپانیا با تساوی 2-2 به پایان رسید ولی در وقتهای اضافه تیم رئال موفق شد تیم سویا را شکست دهد.

 

 رئال مادرید با پیروزی 3-2 مقابل سویا در وقت های اضافه، فاتح دیدار سوپرکاپ اروپا شدند.

به گزارش "تک گل"، شاگردان زیدان در این دیدار تا آخرین ثانیه های وقت های اضافه از حریف عقب بودند اما بعد از زدن گل تساوی در دقیقه 92، توانستند در وقت های اضافه به گل سوم برسند و فاتح سوپرکاپ اروپپا شوند.

 
رئالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.


در ادامه بازی متعادل تر شد و بازیکنان سویا هم تا اندازه ای پیش کشیدند اما این رئال بود که در دقیقه 22، روی شوت تماشایی و غافلگیر کننده آسنسیو بود که به گل رسید. روی یک پرتاب اوت که تقریبا از میانه زمین انجام شد، توپ در فاصله 35 متری دروازه به آسنسیو رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، رئال را 1-0 پیش انداخت.



بعد از این گل بازیکنان سویا جلو کشیدند و موقعیت های بهتری از رئال داشتند تا اینکه توانستند در دقیقه 41 به گل تساوی برسند. روی حرکت خوب ویتولو بود که فرانکو واسکز با ضربه ای تماشایی، کار را تمام کرد. در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.
 

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند اما هرچه از بازی سپری شد، بازیکنان سویا توپ و میدان را در اختیار گرفتند. حاصل این برتری، در نهایت به گل دوم این تیم در دقیقه 72 منجر شد.


ویتولو که بار دیگر پا به توپ وارد محوطه جریمه رئال شده بود، با خطای راموس متوقف شد و یک ضربه پنالتی به سود سویا اعلام شد. کونوپلیانکا پشت ضربه قرار گرفت و حساب کار را 2-1 به سود سویا کرد.


رئالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، بر شدن حملات شان اضافه کردند و هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، بر شدت این حملات اضافه می شد تا اینکه در دومین دقیقه از وقت های تلف شده، سرخیو راموس توانست گل تساوی رئال را به ثمر برساند.



حرکت خوب لوکاس واسکز و ارسال او به دهانه دروازه، با ضربه سر راموس به گل تبدیل شد و به این ترتیب، بازی به وقت های اضافه کشیده شد. در همان دقایق ابتدایی وقت های اضافه، با اخراج تیموتی کولودژیژاک، سویا 10 نفره شد و این فرصتی برای رئالی ها فراهم کرد تا نبض بازی را در دست بگیرند.

برتری رئالی ها به گل سرخیو راموس در دقیقه 100 منجر شد اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت. برتری شاگردان زیدان ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 119، دنی کارواخال گل برتری کهکشانی ها را به ثمر رساند. روی یک حرکت انفرادی بود که مدافع راست رئال از بین مدافعان حریف عبور کرد و با ضربه ای دیدنی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد