تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 ميلاد غريبي از اينکه عده اي به او مي‌ گويند که سيکلش را نگرفته عصباني است.



مهاجم پدیده در این باره می‌‌گوید: واقعا خجالت می‌کشم از حرف هایی که زده می‌ شود، یکی من را در خیابان می‌ بیند و به من می‌ گوید سرباز فراری، یکی دیگر هم می‌ گوید سیکل هم نداری. در این دوره و زمانه همه فوق لیسانس می‌گیرند چون ممکن است که من سیکلم هم نداشته باشم. مادر من که الان 50 سال سن دارد سیکل دارد چطور ممکن است من سیکل نداشته باشم؟! آنقدر به من گفتن سیکل داری خودم هم توهم زدم که سیکل دارم.

او همچنان ادعا می‌ کند که دانشجوی تربیت بدنی است: من دانشجوی تربیت بدنی هستم و در حال ادامه تحصیل هستم به خدا خسته شدم اینقدر این سوال را از من پرسیدم مطمئن باشید اگر مشکل خدمت داشتم نمی‌توانستیم در این سال ها بازی کنم.

او در مورد بازی تیمش با پرسپولیس هم گفت: فکر می‌ کنم بازی نسبت خوبی انجام دادیم، ما تیم جوان و یکدستی هستیم. بازی در نیمه اول دست ما بود اما در 20 دقیقه آخر مجبور شدیم به عقب برویم و گل خوردیم. فکر می‌ کنم نتیجه بدی نبود چون ما در استادیوم آزادی بازی می‌ کردیم.

غریبی در مورد گلی که به پرسپولیس زد هم گفت: همیشه گل زدن به پرسپولیس و استقلال لذتبخش است و در آن هیچ شکلی وجود ندارد من برای این بازی انگیزه داشتم و این موضوع هیچ ربطی به نیمکت نشینی ام در فصل قبل نداشت. علی دایی فردی است که همه چه تمام بازیکنان چه روی نیمکت باشند و چه در زمین باشند او را دوست دارند. قطعا تقصیر خودم بوده که نتواستم بازی کنم و اصلا از هیچ کس گلایه ای ندارم.

پیش از اینکه او به پرسپولیس برود شایعه شده بود استقلالی است با این حال غریبی این مسئله را تکذیب می‌ کند: نمی‌ دانم چرا همه می‌ گویند من استقلالی هستم تمام خانواده من استقلالی هستند ولی من خودم پرسپولیسی ام؛ مطمئن باشید اگر استقلالی بودم مقابل پرسپولیس شادی گل می‌کردم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد