تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

احمد نوراللهى موفق شد با تایید مدارک مربوط به سربازی خود مجوز بازگشت به پرسپولیس را دریافت کند.



به گزارش "تک گل"، نوراللهى که در پایان دور رفت فصل 96-95 براى پشت سر گذاشتن دوران سربازى از پرسپولیس راهى تراکتورسازى شده بود، روزهاى عجیب و غریبى را پشت سر گذاشت و به دلیل محرومیت این باشگاه تبریزی از جذب بازیکن در نقل و انتقالات نتوانست از هفته بیستم تیم امیر قلعه‌نویی را همراهی کند.


شماره هشت سابق پرسپولیس که با حضور در تراکتورسازى و بعد از چهار دیدار در ترکیب سرخ‌هاى تبریزى با خبر شوکه کننده ممنوعیت این باشگاه از جذب بازیکن مواجه شده تا حدود ٥ ماه را با دغدغه بزرگ آینده فوتبالى‌اش پشت سر بگذارد، اکنون شرایط بازگشت به جمع شاگردان برانکو را کسب کند.


نوراللهى که داراى کسر خدمت مربوط به عضویت فعال در پایگاه بسیج بوده، موفق شد بخشى از کسرى خدمتى خود را با توجه به این مساله دریافت کند؛ البته در کنار آن حضور پدر و مادر این بازیکن در مناطق جنگى در دوران دفاع مقدس نیز بخش دیگرى از کسر خدمت را براى او در پى داشت تا اکنون با مورد تایید قرار گرفتن این مدارک، او قادر باشد از ابتداى فصل به جمع پرسپولیس بازگشته و به دوران سردرگمى‌اش در این مدت خاتمه دهد.


با جذب شجاع خلیل زاده و گادوین منشا، احمد نوراللهى را مى‌توان سومین بازیکن قطعى پرسپولیس در فصل آتى عنوان کرد که با توجه به نیاز این تیم براى خط هافبک دغدغه برانکو را در فصل آتى کاهش داده است.


بعد از رفتن نوراللهی از پرسپولیس، برانکو با چالش جدی در پست هافبک دفاعی مواجه شد و این امر در زمان غیبت کمال کامیابی‌نیا و به ویژه در دربی برگشت کاملا به چشم آمد اما حالا با بازگشت این بازیکن مشکل سرخ پوشان برای لیگ هفدهم در تکمیل نفرات این پست کاملا برطرف خواهد شد.


طی هفته‌های اخیر عنوان می‌شد با درخواست برانکو، احتمالا باشگاه پرسپولیس یک هافبک دفاعی جذب کند ولی حالا با پایان دوران سربازی نوراللهی در تراکتورسازی و حضور دوباره او در جمع قرمزهای پایتخت خرید هافبک دفاعی جدید منتفی می‌شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد