تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در حاشیه تمرین امروز (دوشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس هواداران از بازیکنان این تیم درخواست گلزنی در دربی روز جمعه را داشتند.



به گزارش "تک گل" ، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل استقلال در هفته ششم لیگ برتر صبح امروز (دوشنبه) از ساعت 11 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

 

* با توجه به اینکه این آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از مصاف با استقلال در شهرآورد پایتخت بود که با حضور هواداران و اصحاب رسانه برگزار می‌شد، هواداران به تمرین پرسپولیس آمده بودند و مدام بازیکنان و کادر فنی را تشویق می‌کردند.

 

* قبل از آغاز تمرین رامین رضاییان، ایگور پانادیچ و اصغر نیک‌سیرت، مترجم برانکو مشغول تنیس فوتبال بودند و مترجم برانکو از خبرنگاران خواست تا داور باشند.

 

* تمرین پرسپولیس از ساعت 11 آغاز شد و بازیکنان به‌مدت 30 دقیقه در سالن وزنه به کارهای بدنسازی پرداختند و سپس در سه گروه تقسیم و تا آخر تمرین به تنیس فوتبال مشغول شدند.

 

* در تمرین امروز هواداران مدام از بازیکنانی که در دربی گذشته برای پرسپولیس گل زدند، درخواست می‌کردند که باز هم در این دربی گل بزنند که این بازیکنان محسن مسلمان و مهدی طارمی بودند. این در حالی بود که برای لحظاتی در حاشیه تمرین هواداران طارمی را صدا زدند و او را کنار خط آوردند و درخواست گلزنی برای پرسپولیس داشتند.

 

* در حاشیه تمرین امروز برانکو برای لحظاتی با خوردبین سرپرست تیم نیز صحبت کرد.

 

* وحید امیری بازیکن مصدوم پرسپولیس که وضعیت او برای دربی در هاله‌ای از ابهام است در تمرین امروز حاضر شد و با نظر برانکو فقط به کارهای بدنسازی روی آورد و در زمین تمرین حاضر نشد.

 

* پس از پایان تمرین بازیکنان پرسپولیس که قرار بود به سالن استخر رفته و کارهای یخ درمانی کنند به دلیل آماده نبودن یخ از این موضوع بسیار ناراحت بودند و به خوردبین سرپرست تیم اعلام کردند که ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا یخ بیاورند. حسین ماهینی، محسن مسلمان، علی علیپور و فرشاد احمدزاده جزو این بازیکنان بودند.

 

* دروازه‌بان‌های پرسپولیس امروز زیر نظر مربی دروازه‌بان‌ها به تمرینات اختصاصی روی آوردند و برای لحظاتی برانکو به سراغ تمرین آنها رفت و با بیرانوند دقایقی صحبت کرد.

 

* رامین رضاییان، بازیکن پرسپولیس که به تازگی به جمع سرخپوشان اضافه شده است، امروز در تمرین پرسپولیس حضور داشت و اواخر تمرین از بازیکنان جدا شد و به تمرینات اختصاصی روی آورد. ظاهراً برانکو قرار است در دربی از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند.

 

* یکی از دوربین‌های تلویزیونی امروز به محل تمرین سرخپوشان آمده بود که مسئولان این تیم اجازه تصویربرداری و مصاحبه به آنها را ندادند.

 

* تمرینات تیم پرسپولیس برای دربی روز جمعه مقابل استقلال از فردا پشت درهای بسته برگزار خواهد شد و هواداران و اصحاب رسانه اجازه حضور در تمرینات را ندارند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد