تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

قرمزپوشان در دیدار با قشقایی شیراز هیچ کدام از مدافعین مرکزی تخصصی خود را در اختیار ندارند.



 پرسپولیس روز جمعه در ورزشگاه حافظیه شیراز مهمان قشقایی این شهر خواهد بود. برانکو در این دیدار در غیاب ملی پوشان پرشمار خود و البته مصدومیت چند مهره سر شناس دیگر در خط دفاع بی آنکه هیچ مدافع میانی تخصصی را در اختیار داشته باشد باید به مصاف تیم شیرازی برود.

 

سید جلال حسینی و محمد انصاری دو ملی پوش پرسپولیس هستند که در اردوی تیم ملی حضور دارند. گولچ دیگر مدافع تخصصی قرمزپوشان نیز به دلیل مشکلاتی که با این تیم دارد روزهای گذشته در تمرین پرسپولیس حضور نداشت تا برانکو این بازیکن را نیز در اختیار نداشته باشد. پلی یانسکی مدافع اوکراینی پرسپولیس دیگر گزینه ای است که می توانست برای قرمزها در این بازی از ابتدا به میدان برود اما این بازیکن نیز به دلیل مصدومیت به شیراز نرفته است.

 

به این ترتیب حسین ماهینی، محسن ربیع خواه و حامد آقایی گزینه های برانکو برای حضور در مرکز خط دفاعی هستند که در این میان شانس ماهینی و ربیع خواه برای حضور در ترکیب اولیه بیش از آقایی است تا آرام طبع و محرمی در سمت چپ و راست خط دفاعی قرمزها به میدان بروند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد