تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

فیروز کریمی و برزیلی هایش توانستند با مهار قدرت تهاجمی پرسپولیس یک برد فوق العاده به خود اختصاص دهند و مدعیان رسیدن به صدر را خشنود کنند.



به گزارش "تک گل"، بعد از آخرین باخت در سال 95 برابر الریان قطر که اختتامیه آنها محسوب می شد، پرسپولیس سال جدید را نیز با شکست آغاز کرد تا شرایط چندان به سود آنها نباشد. پرسپولیس با این شکست همچنان با اختلاف امتیاز مناسب در صدر جدول قرار دارد و باید منتظر نتیجه دیگر مدعیان بماند تا مشخص شود قادر به حفظ اختلاف امتیازی خود خواهد بود یا خیر.

 


استادیوم: تختی آبادان               تماشاگر: 5430 نفر

 


داور: تورج حق وردی / کمک ها: سعید قاسمی – یعقوب سخندان – جواد رحیم زاده / ناظر: اسماعیل صفیری

 

 

 

اخطار:

 

حکیم نصاری(37)- مجتبی ممشلی(87)- حسین بغلانی(88) از صنعت نفت آبادان

 

 

 

 

 

 


نفت آبادان:

 ناصر سالاری، مجتبی ممشلی، حسین بغلانی، علی عبدالله زاده، رضا نورمحمدی، عزیز معبودی، حکیم نصاری(80 امیر زلیکانی)، زبیر نیک نفس، مسلم مجدمی، برونو ( 46، محمد پورمحمد)و محمد شادکام(94 علی هلیچی)
سرمربی: فیروز کریمی

 

 

 


پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه(  64 علی علیپور)، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، سروش رفیعی(90 صادق محرمی)، فرشاد احمدزاده(81 احسان علوان زاده )، مهدی طارمی و وحید امیری
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

 

 

 

شرح گل:

 

نفت آبادان 1 پرسپولیس 0: ( دقیقه 40، علی عبدالله زاده): تکل فوق العاده شادکام و توپ ربایی از پرسپولیسی ها با ارسال دیدنی او و ضربه سر عبدالله زاده گل برتری نفت آبادان را رقم زد.

 

 

 

 

شرح بازی:

 

حملات بدون هدف از سوی پرسپولیس و دفاع با تعداد نفرات زیاد از سوی نفت آبادان باعث شد تا شاهد جدالی باشیم که شاگردان برانکو در ثبت موقعیت های مهم گلزنی اینبار به کمتر از یک دست فرصت داشته باشند. پرسپولیس که به امید پیروزی برابر حریف قعرنشین خود راهی آبادان شده بودند در رسیدن به دروازه ناصری ناکام ماندند.
اولین شوک از سوی نفتی ها با دریافت مجوز حضور تماشاگران این تیم استارت خورد؛ جایی که آنها در فاصله ساعاتی کوتاه به این دیدار توانستند رای کمتیه استیناف را برای سود بردن از طرفداران خود دریافت کنند. در ادامه پرسپولیس که بازی را خوب شروع کرده بود در دقایق پایانی نیمه اول روی حرکت فوق العاده ی شادکام و ضربه تمام کننده عبدالله زاده بازنده به رختکن رفتند.
در نیمه دوم هم سرخپوشان برابر دفاع لایه به لایه و متمرکز نفت آبادان نتوانست فرصت خوبی روی دروازه حریف شکل دهد و اولین شکست خود در سال 96 تجربه کردند تا امیدوار به شکل گرفتن نتایج دیگر بازی ها به سود خود باشند.

 

 

 

 

دقایق حساس:

 

دقیقه 4: شادکام با عبور از محمد انصاری قصد ورود به محوطه جریمه را داشت که داور به نشانه خطا روی انصاری، مهاجم نفت را متوقف کرد.

دقیقه 7: حرکت انفرادی فوق العاده از زبیر و ارسال او پشت محوطه جریمه برای نیک نفس با دفع بیرانوند راهی به دروازه نیافت.

دقیقه 14: حرکت طارمی درون شش قدم و برخورد او با دروازه بان نفت آبادان به زعم داور خطای مهاجم سرخپوش بود تا بازی متوقف و توپ در اختیار نفت قرار گیرد.

دقیقه 15: در یک رفت و برگشت توپ در اختیار محسن مسلمان قرار گرفت و او با ضربه ای یک ضرب از پشت محوطه جریمه دروازه نفت را نشانه گرفت که توپ با دفع دروازه بان نفت راهی کرنر شد.

دقیقه 24: ضربه از پشت محوطه جریمه توسط فرشاد احمدزاده با برخورد به مدافعان نفت بار دیگر تبدیل به یک ضربه کرنر برای سرخپوشان شد.

دقیقه 31: شوت فوق العاده ی سروش رفیعی با پای راست و از فاصله 30 متری با برخورد به تیرک دروازه به زمین برگشت داده شد تا بهترین فرصت سرخپوشان برای رسیدن به گل از دست برود.

دقیقه 32: اینبار حکیم نصاری شانس خود برای ضربه از پشت محوطه جریمه امتحان کرد که توپش با اختلاف کم از بالای دروازه بیرانوند راهی اوت شد.

دقیقه 37: تکل حکیم نصاری روی سروش رفیعی با اعلام خطا از سوی داور بازی همراه شد تا این بازیکن یک کارت زرد نیز دریافت کند.

دقیقه 50: ضربه مهدی طارمی درون شش یدم با دفع خوب دروازه بان نفت برگشت داده شد و در برگشت نیز ناصر سالاری مانع از ضربه زدن احمدزاده شد که برخورد او با شماره 10 پرسپولیس درگیری هایی بین بازیکنان دو تیم شکل داد.

دقیقه 64: خطا روی سروش رفیعی پشت محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی نصیب سرخپوشان کرد که این ضربه را فرشاد احمدزاده با اختلاف زیاد راهی اوت کرد.

دقیقه 69: ضربه سر علی علیپور با اختلاف زیاد از بالای دروازه نفت به بیرون رفت تا پرسپولیس همچنان در حسرت رسیدن به گل تساوی باقی بماند.

دقیقه 74: با حضور علی علیپور و مهدی طارمی در نوک خط حمله، پرسپولیسی ها در دقایق پایانی چشم به ارسال های بلند و سود بردن این دو مهاجم از ضربات سر دوخته اند. ضرباتی که البته تا این لحظه نتیجه ای برای این تیم در پی نداشته است.

دقیقه 77: ارسال فرشاد احمدزاده از سمت چپ با ضربه سر مهدی طارمی راهی به دروازه نیافت و در حالی که این بازیکن اعتقاد به کرنر داشت، داور ضربه از کنار دروازه برای نفت را اعلام کرد.

دقیقه 82: سیدجلال حسینی، مدافع پیش تاخته پرسپولیس ضربه اش را از پشت محوطه جریمه نفت نواخت که مهدی طارمی می توانست با تاثیر روی آن گل تساوی را به ثمر برساند که یک گام برای آن کم آورد.

دقیقه 85: حسین ماهینی قصد داشت با ورود به محوطه جریمه یک ضربه پنالتی از حریف بگیرد که تورج حق وردی توقف این بازیکن را تمارض تشخیص داد و دستور به ادامه بازی داد.

 

 

 

 

برترین بازیکن:


محمد شادکام در یکی از برترین روزهایش توانست روز سخت مدافعان پرسپولیس را رقم بزند و بارها با حرکاتش این تیم را با دردسر مواجه کرد. حرکات تکنیکی و البته پاس گل زیبایش که بعد از تکلی بدون نقص به ثبت رسید از او به عنوان چهره ویژه نفتی ها ساخت. البته نباید از عملکرد دفاعی نفت تهران با حضور مدافعان باتجربه این تیم نیز غافل شد؛ خصوصا جایی که عبدالله زاده ضمن حضوری موفق در خط دفاعی و دفع حملات سرخپوشان گل سه امتیازی و شیرین تیمش را نیز رقم زد.

 

 

 

 

اتفاق ویژه:


پرسپولیس باخت؛ اتفاقی که کمتر در طول سال گذشته رقم خورده بود و اینبار آنها سال را با شکست آغاز کردند و باید دید در نهایت شرایط آنها چه خواهد شد. در روزی که نفت آبادان به صورت ناگهانی و خودجوش موفق شد مجوز حضور تماشاگرانش را کسب کند شاگردان برانکو ایوانکوویچ نتوانستند دروازه نفت را به خطر بیندازند و از تک موقعیت های خود نیز سود نبردند و به اولین شکست سال 96 خود دست یافتند. این پیروزی اما نفت آبادان را در شرایط مناسبی قرار داد تا برزیلی های فوتبال ایران امیدوار به بقا در لیگ برتر باشند.


 

 

 

نکات:

 

* پرسپولیس در حالی برابر نفت قرار گرفته که شاگردان فیروز کریمی در 6 دیدار اخیر خود تنها یک گل به ثمر رسانده است.
* رامین رضاییان تنها غایب ترکیب پرسپولیس محسوب می شود که به دستور برانکو در حال حاضر جایی در لیست این تیم نداشته است.
* غیبت صادق محرمی در ترکیب و بازگشت محسن ربیع خواه عجیب ترین تصمیم برانکو در دیدار امروز است.

 

 


حاشیه:

 

* در فاصله چند ساعت مانده به این دیدار مسوولان نفت موفق شدند موافقت مسوولان کمیته استیناف را برای بخشیدن محرومیت آنها از حضور تماشاگران را دریافت کنند.
* پرسپولیس با توجه به ازدحام هواداران خود با مشکلات زیادی برای ترانزیت به سمت استادیوم پشت سر گذاشتند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد