تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم پرسپولیس به دلیل مخالفت با تصمیم سرپرست این باشگاه به حالت قهر هتل محل اقامت سرخ پوشان را ترک کرد اما با وساطت هم تیمی‌هایش دوباره به اردو برگشت.



به گزارش "تک گل"، در حالی که تیم فوتبال پرسپولیس یک روز پیش از دیدار برابر صنعت نفت آبادان اردوی خود را در هتل المپیک برپا کرده است اتفاق عجیبی جو این تیم را تحت الشعاع قرار داد.


اسپانسر طرف قرارداد باشگاه پرسپولیس برای ضبط یک برنامه تبلیغاتی قصد داشت از فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی استفاده کند اما این دو بازیکن حاضر به انجام این کار نشدند که این اتفاق خوشایند علی‌اکبر طاهری سرپرست این باشگاه نیامد و او با احمدزاده و طارمی جر و بحث کرد ولی با این وجود هر دو بازیکن حاضر به رفتن مقابل دوربین نشدند و حتی قصد ترک اردو داشتند.


پس از چند دقیقه و وساطت بازیکنانی همچون محسن مسلمان، احمدزاده از تصمیم خود منصرف شد اما طارمی اردوی سرخ پوشان را ترک کرد و از هتل المپیک رفت.


کمتر از یک ساعت بعد از این جنجال در اردوی پرسپولیس طارمی هم با دخالت بازیکنان برگشت و با مسلمان هم‌اتاق شد.


با این وجود پیش‌بینی می‌شود برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در بازی روز جمعه طارمی و شاید احمدزاده را نیمکت‌نشین کند و با ترکیبی که از قبل پیش‌بینی داشت برابر صنعت نفت آبادان قرار نگیرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد