تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم پرسپولیس موفق شد با تک گل وحید امیری تیم ماشین سازی را شکست دهد.

 

 تک گل قرمزپوشان در این بازی توسط وحید امیری(23) به ثمر رسید. ماشین سازی در نیمه دوم با اخراج کاخا 10 نفره دیدار را به پایان رساند ضمن اینکه یک پنالتی را توسط قاسمی نژاد هدر داد.


ورزشگاه آزادی تهران، ساعت ۱۷:۱۵ تماشاگر: 30 هزار نفر
داور: محمدرضا فغانی، کمک‌ها: محمدرضا منصوری و حسن ظهیری، داور چهارم: پیام حیدری

اخطار:

دقیقه 37 محسن مسلمان از پرسپولیس

دقیقه 40 و 58 کاخبر کاکاشویلى از ماشین سازی

دقیقه 65 مهدی طارمی از پرسپولیس

 

اخراج:

دقیقه 58 کاخبر کاکاشویلى از ماشین سازی

 


پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، رامین رضائیان، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده(78 احمد نوراللهی)، محسن مسلمان، وحید امیری، ولادیمیر پریمیوف(71 علیعلیپور) و مهدی طارمی(89 صادق محرمی).
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ


ماشین سازی:

مانویل مونیز، سعید مهدى پور، حبیب گردانى، ادسون هنریکه، بهمن کامل، سامان نریمان جهان، کاخبر کاکاشویلى، امین قاسمى نژاد ، بهرام احمدى(63 حامد پاکدل)، احمد کامدار، مهرداد بایرامى(65 سجاد رهبر).

سرمربی: رسول خطیبی

 

شرح گل:

پرسپولیس یک ماشین سازی صفر: (دقیقه 22، وحید امیری): ارسال دیدنی رامین رضاییان درون شش قدم با ضربه سر دیدنی وحید امیری در زاویه مخالف گل اول بازی را برای این تیم رقم زد.

 

 

شرح بازی:
نمایش قرمزپوشان مقابل ماشین سازی با بازی تهاجمی شاگردان برانکو آغاز شد اما این تب تند اولیه به مرور فرونشست و پرسپولیس با وجود در اختیار داشتن فضا و توپ موفق به ارائه یک نمایش تماشاگرپسند نشد. آنها که با استقبال خوب هواداران برای یک برد پرگل به میدان آمده بودند، فرصت رسیدن به این هدف را داشتند اما بی دقتی مهاجمی، نمایش خوب حریف و تنظیم نبودن ضربآهنگ  بازی به مرور این تیم را تحلیل برد تا جایی که ماشین سازی در نیمه دوم می توانست به گل برسد و پرسپولیس را از صدرنشینی محروم کند. آنها روی یک پنالتی که البته با اشتباه داور به دست آمده بود بخت به تساوی کشاندن بازی را داشتند اما قاسمی نژاد این توپ را هدر داد. پرسپولیس در بازی امروز با یک طارمی بی دقت و هافبک های نه چندان مایل به بازی گروهی و سریع می توانست نتیجه خیلی بدتری بگیرد اما به هر حال وحید امیری به داد تیم برانکو رسید که با 3 امتیار در روز بد با اختلاف 2 امتیاز نسبت به تراکتورسازی صدرنشین لیگ شد.

 

 

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 3: اولین حرکت پرسپولیس با پاس طارمی به احمدزاده درون محوطه جریمه با صحنه مشکوک به پنالتی همراه شد که در ادامه حرکت این بازیکن و پاس مجدد رامین رضاییان سودی برای سرخپوشان نداشت.

دقیقه 7: پرسپولیسی ها صاحب توپ هستند و ماشین سازی در تلاش است با پرس روی بازیکن صاحب توپ مانع از شکل گیری حملات این تیم شوند و تا به اینجا نیز به موفقیت دست یافته اند.

دقیقه 11: بهترین فرصت گلزنی با فرار در عمق و اشتباه در آفساید گیری بازیکنان ماشین سازی برای پریمیوف ایجاد شد که ارسال عرضی این بازیکن پیش از اینکه به طارمی برسد توسط مدافعان حریف دفع شد.

دقیقه 15: شوت راه دور و بی دقت حبیب گردانی با اختلاف زیاد اولین خطر نه چندان جدی روی دروازه پرسپولیس را ایجاد کرد که توپ با مشایعت بوژیدار راهی اوت شد.

دقیقه 16: شوت محسن مسلمان از گوشه محوطه جریمه با اشتباه مانوئل راهی کرنر شد و البته سرخپوشان نتوانستند از این فرصت استفاده کنند.

دقیقه 16: ارسال عرضی وحید امیری از کنار خط عرضی محوطه جریمه با عبور از محوطه شش قدم راهی اوت شد و سرخپوشان نتوانستند در موقعیت گلزنی قرار گیرند.

دقیقه 19: ارسال بهرامی برای سامان نریمان جهان این بازیکن را با بوژیدار تک به تک کرد که کمک داور دوم این بازی اعلام آفساید کرد و حمله حریف را ناکام گذاشت.

دقیقه 20: ارسال دیدنی برای مهدی طارمی توسط محسن مسلمان این مهاجم را در حالتی تک به تک و بهترین فرصت گلزنی قرار داد که ضربه اش با دفع مناسب مانوئل راهی به چارچوب نیافت.

دقیقه 47: ارسال ضربه کرنر از سوی رامین رضاییان با ضربه سر پریمیوف همراه شد که توپ مماس با تیرک افقی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: ضد حمله سریع با توپ گیری مسلمان و پاس او در عمق برای طارمی با ضربه فنی این بازیکن همراه شد که توپ با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 53: شوت از راه دور بهرام احمدی با دخالت بوژیدار رادوشوویچ یک ضربه کرنر نصیب ماشین سازی کرد تا اولین حمله ماشین در نیمه دوم اینگونه شکل گیرد.

دقیقه 54: دریبل رضاییان و ارسال او در شش قدم برای طارمی با ضربه خوبی از این مهاجم همراه نشد و در ادامه نیز فغانی خطای او را اعلام کرد و توپ را در اختیار ماشین سازی قرار داد.

دقیقه 58: کاخا که برترین هافبک ماشین سازی در این بازی محسوب می شد در نیمه دوم با خطا روی رضاییان و در ادامه اعتراض به تصمیم داور و پرتاب توپ کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد.

دقیقه 59: شوت راه دور و زمینی مسلمان با دفع اشتباه مانوئل فرناندز در آستانه دروازه می توانست به گل دوم این تیم تبدیل شود که در دو موقعیت پیاپی نتوانستند از آن بهره ببرند.

دقیقه 60: مانوئل فرناندز بعد از مهار شوت مسلمان با آسیب دیدگی از ناحیه کشاله دست راست مواجه شد که در ادامه کادرپزشکی برای معالجه دروازه بان ماشین سازی راهی زمین شدند.

دقیقه 65: مهدی طارمی به دلیل فریب داور برای گرفتن خطای پنالتی با کارت زرد همراه شد.

دقیقه 68: شوت راه دور کمال کامیابی نیا در اختیار مانوئل فرناندز قرار گرفت.

دقیقه 68: سیدجلال حسینی مدافع باتجربه پرسپولیس در غیاب محسن ربیع خواه در سمت چپ با حامد پاکدل کورس گذاشت که در ادامه در محوطه جریمه این بازیکن را متوقف کرد و یک پنالتی به سود ماشین سازی از سوی فغانی اعلام شد.

دقیقه 69: ضربه پنالتی این تیم را امین قاسمی نژاد برترین پنالتی زن ماشین سازی به سمت حرکت بوژیدار نواخت که توپ به بیرون رفت و سبزپوشان از به ثمر رسیدن گل ناکام ماندند.

دقیقه 73: شوت راه دور و مواج قاسمی نژاد در حالی که بوژیدار از دروازه فاصله گرفته بود با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 78: حرکت محسن مسلمان به درون محوطه جریمه و شوت رو پای این بازیکن با عکس العمل دیدنی مانوئل یک کرنر نصیب سرخپوشان کرد.

دقیقه 79: حرکت پا به توپ علی علیپور و در ادامه ضربه محکم این بازیکن از پشت محوطه جریمه به راحتی در اختیار دروازه بان ماشین سازی قرار گرفت.

دقیقه 80: فرار مهاجم ماشین سازی با تکل ماهینی همراه شد که توپ را به اوت فرستاد و در ادامه روی بازیکن حریف مرتکب خطا شد که فغانی یک ضربه ایستگاهی به سود سبزپوشان اعلام کرد.

دقیقه 88: شوت نریمان جهان از بیرون باکس جریمه با دفع ناقص بوژیدار همراه شد که در ادامه تلاش بازیکن ماشین سازی یک ضربه کرنر نصیب این تیم کرد.

دقیقه 89: حرکت علیپور از گوشه محوطه جریمه و ضربه او از زاویه بسته با عبور از عرض دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 90: ارسال ضربه ایستگاهی برای ماشین سازی با ضربه سر مهدی پور راهی به چارچوب نداشت تا بازی همچنان با تک گل امیری در جریان باشد.

 

 

در حاشیه:
*رامین رضائیان با گذشت 12 هفته برای اولین بار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته است.
*حسین ماهینی با توجه به غیبت محمد انصاری به دلیل محرومیت در پست دفاع میانی و در کنار سیدجلال حسینی قرار گرفته است.
*ولادمیر پریمیوف مهاجم اوکراینی سرخپوشان برای اولین بار در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفته است.
*بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان اوکراینی پرسپولیس در سومین دیدار پیاپی در ترکیب این تیم حضور یافته و به دنبال سومین کلین شیت پیاپی خود است.
*رسول خطیبی در این بازی از آندرانیک تیموریان و محمد نصرتی به عنوان بازیکنان باتجربه سرخابی سود نبرده و آنها در ترکیب این تیم حضور ندارند.

* دقیقه 24 هواداران پرسپولیس یاد و خاطره هادی نوروزی، کاپیتان شماره 24 و ابدی خود را زنده نگه داشتند و به تشویق این بازیکن فقید پرداختند.

* ترکیب متفاوت فقط مختص پرسپولیس نیست و ماشین سازی نیز با سیمای متفاوت مقابل قرمزپوشان حاضر شده است.
* فرشاد احمدزاده وینگر راست پرسپولیس از شاگردان صمیمی و سابق رسول خطیبی سرمربی ماشین سازی است و با او خوش و بش گرمی داشت.
* مهرداد میناوند چپ پای درخشان سال های دور پرسپولیس در ورزشگاه حاضر است و به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفته است.
* پس از موقعیت تک به تکی که نصیب مهدی طارمی شد، رسول خطیبی به منصوری کمک داور بازی اعتراض کرد.
* در این مسابقه پریمیوف بازیکن اوکراینی برای اولین بار در ترکیب قرار دارد و جنگ او با ادسون هنریکه مدافع برزیلی ماشین جالب است.
* مانوئل فرناندز دروازه بان لالیگایی و رادوشوویچ دروازه بان اهل کرواسی دو گلر خارجی دو تیم در این مسابقه هستند.
* سامان نریمان جهان مهاجم سابق تراکتورسازی و گسترش فولاد به همراه مهرداد بایرامی حمله وران اصلی ماشین سازی را تشکیل می دهند و رسول خطیبی مرتب با او به صحبت مشغول است.

* باوجود سرمای هوا و بارش باران چمن ورزشگاه آزادی کیفیت مطلوبی دارد.
* استقبال هواداران پرسپولیس از این بازی باعث رضایت طاهری مدیرعامل پرسپولیس است که به همراه گرشاسبی عضو هیات مدیره در ورزشگاه حضور دارد.

* هواداران ماشین سازی بعد از دریافت گل اول و در کری خوانی با تماشاگران پرسپولیس قشقایی شیراز را مورد تشویق قرار دادند و باخت دور از انتظار سرخپوشان در جام حذفی را به آنها یادآور شدند.

* تیم ماشین سازی با اخراج کاخا بازیکن گرجستانی خود 10 نفره شد اما با وجود یک یار کمتر نمایش مثبت و دلپذیری ازخود ارائه داد.
* اخراج کاخا پس از خطا روی رضائیان به دلیل اعتراض و مشت کوبیدن به توپ رقم خورد.
* محمدرضا فغانی برادر علیرضا در این دیدار قضاوت نامتعادلی داشته است. او در نیمه اول پنالتی روی پریمیوف را نگرفت و در نیمه دوم هم خطای بیرون جریمه سیدجلال را پنالتی تشخیص داد.
* امین قاسمی نژاد بهترین بخت ماشین در نیمه دوم را با یک پنالتی بی دقت هدر داد.
* کارت زردی که طارمی دریافت کرد دومین اخطار او در این فصل به دلیل تمارض بوده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد