تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرخپوشان امروز در تمرین نوبت دوم خود در باشگاه ایرانیان بیشتر به کارهای تاکتیکی پرداختند تا از فشار تمرین نوبت صبح کاسته شود.



تمرین نوبت دوم امروز سرخپوشان از ساعت 15:30 دقیقه به وقت تهران در زمین باشگاه ایرانیان آغاز شد. بازیکنان بعد از گرم کردن، به فوتبال هدفمند یک ضرب و دو ضرب روی آوردند و همزمان، دروازه‌بان‌ها نیز زیر نظر ایگور پانادیچ به کار پرداختند.


برای این تمرین، با خنک‌تر شدن هوا نسبت به نوبت صبح، مطبوع‌تر بود. ضمن آنکه بازیکنان هم بیشتر به تفاوت دما بین تهران و دوبی خو گرفته بودند.


این تمرین سرخپوشان حدود 15 تماشاگر هم دارد. البته به نظر می‌رسد در روزهای آینده با پخش شدن خبر حضور سرخپوشان در امارات، بر تعداد تماشاگران هم افزوده شود.


بدنسازی و حرکات سرعتی در دو زمان چهار دقیقه‌ای بخش بعدی تمرین سرخپوشان بود.


فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم در یک سوم زمین در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.


نکته جالب توجه در این مرحله، بازی کردن با احتیاط بیرانوند در میانه میدان بود و ایگور و درویش‌وند نیز در درون دروازه‎ها ایستادند.


دویدن در دو زمان چهار دقیقه‌ای پایان بخش تمرین نوبت دوم روز دوشنبه سرخپوشان بود.


حضور حشمت مهاجرانی سرمربی سابق تیم ملی ایران در محل تمرین سرخپوشان جالب توجه بود. وی دقایقی با برانکو و دیگر اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد و از تلاش‌های کادر فنی تیم، مخصوصا برانکو تقدیر و تشکر کرد و برای پرسپولیس در بازی لیگ و جام قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد