تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هافبک تيم فوتبال خوزستان که نامش در ليست بازيکنان سرباز است امروز در ليست 18 نفره اين تيم حضور دارد.



تراکتورسازي و فولاد خوزستان در ديدار افتتاحيه ليگ برتر فوتبال ايران از ساعت 17 و 30 دقيقه در ورزشگاه يادگار امام به مصاف يکديگر رفتند.

به گزارش تک گل، مازيار ناظمي روابط عمومي وزارت ورزش و جوانان امروز در جايگاه خبرنگاران ورزشگاه يادگار امام حضور دارد.

* تعدادي از ليدرهاي فصل قبل باشگاه تراکتورسازي امسال به صلاحديد باشگاه در اين پست فعاليت نمي‌کنند و در پشت نرده‌هاي جايگاه هواداران حضور داشتند.

* بازيکنان خارجي تراکتورسازي (لوسيانو ادينهو و علا عبدالزهرا) در ترکيب اصلي قرار نگرفتند.

* گلي که از سوي دراگان اسکوچيچ سرمربي فولاد خوزستان به رسول خطيبي سرمربي تراکتورسازي داده شده بود را خطيبي ميان هواداران انداخت.

* اسامي ساسان انصاري، آرش افشين، شهاب کرمي و بختيار رحماني به عنوان بازيکن سرباز اعلام شده بود. از بين اين 4 نفر به نظر مي‌رسد مشکل انصاري حل شده و او در ليست 18 نفره تيمش قرار دارد.

* حدود 10 هزار نفر در ورشگاه حضور دارند که هواداران با وجود شروع بازي همچنان در حال ورود به ورشگاه هستند. البته با وجود آغاز ليگ و انتظار استقبال از سوي تبريزي ها اين ديدار با تعداد کمي هوادار آغاز شد.

* امروز روي پيراهن تراکتورسازي نام هيچ اسپانسري درج نشده است.

* قبل از آغاز مسابقه بازيکنان دو تيم گرد هم جمع شدند و به احترام شهادي غزه يک دقيقه سکوت کردند.

*جام قهرماني شهدا که تراکتورسازي هفته گذشته موفق شد ان را به دست بياورد از سوي مسئولان تراکتورسازي به ورزشگاه آورده شده و کنار زمين قرار دارد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد