تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حميد درخشان که يک هفته اي است سرمربي پرسپوليس شده دغدغه هاي فراواني دارد. از شايعاتي که در مورد قراردادش شنيده مي شود تا گزينه هايي که هر روز به عنوان جانشين برايش در نظر مي گيرند.



حمید درخشان در گفتگویی به تمام این سوال ها و دغدغه ها پاسخ داد:

انتظار کار خارق العاده ای نداشته باشید

شرایط که خدا را شکر مناسب است. ما خودمان را برای بازی با راه آهن آماده می کنیم. امیدوارم که بتوانیم یک بازی زیبا همراه با یک نتیجه خوب بدست بیاوریم. با توجه به اینکه تازه دو روز است به طور کامل بازیکنان را تمرین می دهم نباید انتظار خارق العاده ای از پرسپولیس داشته باشیم اما به هر حال من می کوشم تا هفته به هفته بهتر شویم و روند رو به رشدی طی کنیم.

می خواستم نشان بدهم پرسپولیسی ام

من با پرسپولیس قرارداد سفید امضا نکردم. در امضای قرارداد اصول را رعایت کردم و خواستم نشان بدهم که پرسپولیسی هستم. از خیلی خواسته هایم گذشتم، آن هم فقط به خاطر نام پرسپولیس.

یک ساعت با دهقان و شیرینی بودم

من در باشگاه بودم که شیرینی و دهقان را دیدم. بهمن دهقان از دوستان مشترک من و علی دایی است. از شیرینی هم خواهش کردم اطلاعاتی در مورد قرارداد بازیکنان، به خصوص مهرداد پولادی به ما بدهد تا تکلیف را بدانیم. یک ساعت هم با هم بودیم و در رستورانی کنار باشگاه غذا خوردیم.

پولادی هر جای دنیا باشد کمکش می کنم

قرار شد باشگاه به وضعیت مهرداد پولادی رسیدگی کند. به شخصه خیلی دوست داشتم که مهرداد بیاید و به پرسپولیس کمک کند. او شرایط خاصی دارد که امیدوارم مشکلاتش مرتفع شود. دوست دارم که او به ما کمک کند اما اگر خواست که جدا شود هم برای او آرزوی موفقیت می کنم. مهرداد هر جای دنیا باشد می تواند روی کمک من حساب کند.

رضایت کریمی را جلب می کنم

فعلا دارم تلاش می کنم تا بتوانم رضایت کریمی را برای بازگشت جلب کنم. احتمالا ظرف روزهای آینده با هم صحبتهایی انجام خواهیم داد تا بتوانم او را راضی کنم تا بیاید و در زمین به ما کمک کند. ضمن اینکه اگر کریمی به ورزشگاه هم بیاید خوشحالم می کند. قدم او روی چشم ما. منتظر علی در ورزشگاه هستیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد