تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پرسپوليس در نيمه اول بازي ديروز مقابل راه‌آهن نمايش را نشان داد که کمتر از آن سراغ داشتيم. بازي تاکتيکي و تک ضرب که نشان از تغييرات عمده تفکرات فني و ديدگاه هاي مربيان داشت.



 به گزارش "تک گل" پرسپولیس در نیمه اول رویارویی اش با راه‌آهن آنقدر خوب و مقتدر ظاهر شد که در همان 30 دقیقه ابتدایی کا را تمام کرد و با دو گل عباس زاده و نوری کار راه‌آهن را در همان نیمه گل یکسره کرد. اما در نیمه دوم اتفاقات کاملا برعکس رقم خورد، پرسپولیس عقب کشید و به نظر  می‌ رسید سعی دارد بازی را کنترل کند. پرسپولیس بخصوص از دقیقه 75 روی زانوهایش راه  می‌ رفت تا همگان متوجه شوند ادعای درخشان مبنی بر اینکه این تیم از نظر قوای بدنی ضعف دارد کاملا اثبات شود. اما چه کسی به سرخپوشان دیکته کرده بود که نیمه دوم عقب بکشند و مثل نیمه اول روی دروازه راه‌آهن هجوم نبرند؟ آیا این تاکتیک از سوی درخشان دیکته شده بود یا بدن های ناآماده بازیکنان به آنها دستور داده بود تا در یک سوم دفاعی و میانی زمین خود بمانند و تنها بازی را کنترل کنند.

حمید درخشان در گفت‌وگویی در مورد اینکه آیا او به بازیکنان دستور داده بود تا نیمه دوم را محتاط تر بازی کنند یا نه چنین گفت: من هرگز در هر تیمی که باشم به بازیکنانم دستور نمی دهم که عقب بکشند بخصوص در تیمی مثل پرسپولیس. در پرسپولیس فقط باید حمله کرد تا هواداران پس از یک هفته از ارائه بازی تهاجمی و به ثمر رسیدن گل های زیاد سیراب شوند. یعنی دقیقا مثل آنچه که ما در 30 دقیقه اول به نمایش گذاشتیم. اما دستور عقب نشینی و کنترل بازی از جانب من نبود بلکه این مساله به همان صحبتی مربوط  می‌ شود که هفته قبل انجام دادم.

درخشان ادامه داد: هفته قبل و بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کردم که این تیم از نظر بدنی مشکل دارد، به رقم آنکه در آن مقطع مخالفت هایی با این ادعای من صورت گرفت اما مقابل راه‌آهن و در نیمه دوم این بازی کاملا صحت ادعای من مشهود بود. بچه ها هنوز از نظر بدنی به شرایط و فرم ایده آل نرسیده اند و به همین خاطر سعی داشتند تا بازی را کنترل کنند.

درخشان در پایان گفت: هواداران نگران نباشند این مشکلات را به سرعت اما به مرور حل خواهیم کرد تا تیمی را که دوست دارند طی چند هفته آینده در زمین ببینند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد