تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي پرسپوليس در کنفرانس مطبوعاتي پس از بازي به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.



حمید درخشان با تمجید از استقلال خوزستان گفت: تیم آقای ویسی خیلی خوب بازی کرد. آنها توانستند به ما فشار زیادی وارد کنند. من واقعا از بازی تیم استقلال خوزستان لذت بردم و باید به این تیم احترام گذاشت.

تشکر از بازیکنان
من از بازیکنانم تشکر می کنم. هفته گذشته تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم اما امروز خیلی خوب بازی کردیم و من از آنها راضی هستم.

داوری خوب بود
من فکر نمی کنم مشکل خاصی در داوری بود. داور خوب قضاوت کرد و در سه امتیاز تاثیری نداشت. با احترامی که برای ویسی قائلم فوتبال فراز و نشیب زیاد دارد، اما نه من در زمین قضاوت می کنم و نه آنهایی که بیرون هستند داورند.
 
تبریک به کریمی
به علی کریمی تبریک می گویم. او یکی از بهترین فوتبالیست های ما بوده است. ان شاءالله بتواند در این راه به تیم ملی کمک کند.

تیم را تقویت می کنیم
ما نقایصی در خطوط دفاع، حمله و بقیه خطوط داریم. ما برنامه هایی داریم تا بتوانیم در نیم‎فصل را تقویت کنیم و ضعف های موجود را برطرف کنیم تا بتوانیم بازی های شکیل‎تری را انجام دهیم.

زمان لازم دارم
ما امتیازی به استقلال اهواز ندادیم. سه امتیاز را هم گرفتیم. به هر صورت ما مشکلات خاص خودمان را داریم. مهم این است که ما تاکتیکی بازی کنیم و نظم داشته باشیم. مهم این است که ما هفته به هفته بهتر شویم و روند رو به جلویی داشته باشیم. یادتان باشد مربیگری یک کار زمان‎بر است.
 
نوری را اینجا می پسندم
محمد نوری در پست هافبک دفاعی بهتر بازی می کند و به بار هجومی تیم من کمک می کند. من از نوری راضی هستم و همین طور از حقیقی که در پست خودش امروز خوب کار کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد