تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

اگرچه دستياران درخشان از او خواسته بودند تا دو روز زودتر از مسابقه با سپاهان کاروان پرسپوليس به اصفهان سفر کرده تا بازيکنان با شرايط آب و هوايي اين شهر تطابق بهتري پيدا کنند، اما درخشان اين پيشنهاد را نپذيرفت و طبق همان موعد مقرر يعني روز پنجشنبه تهران را ترک خواهد کرد.



به گزارش "تک گل"، حسین عبدی و دیگر دستیاران درخشان به او پیشنهاد داده بودند تا برای تطابق بهتر بازیکنان پرسپولیس با شرایط آب و هوایی اصفهان پرسپولیسی ها 48 ساعت زودتر به اصفهان رفته و جلسه آخر تمرینی خود را نیز در این شهر برگزار کنند. اما درخشان به دلیل تفاوت سطح ارتفاع تهران و اصفهان نسبت به دریا و اینکه این اختلاف سطح ممکن است بازیکنان را از نظر هوازی و بدنی دچار مشکل کند با این پیشنهاد مخالفت کرد.

گفتنی است که حمید استیلی نیز به هنگام حضورش در پرسپولیس با همین توجیه سرخپوشان را 2 روز زودتر از بازی سپاهان و ذوب‌آهن راهی این شهر کرد و اتفاقا نتایج خوبی نیز نگرفت. به هر حال هر چه که هست پرسپولیسی‎ها طبق همان زمان‎بندی قبلی و روز پنج‌شنبه تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهند کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد