تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس بعد از بازي با سپاهان عملکرد بازيکنانش را قابل تقدير توصيف کرد.



 به گزارش "تک گل"، حمید درخشان سرمربی پرسپولیس قبول دارد حق تیمش در بازی با سپاهان باخت بوده و اعتقاد دارد با توجه به مهره هایی که پرسپولیس در اختیار دارد بضاعت تیمش همین بوده است. صحبت های سرمربی پرسپولیس در کنفرانس مطبوغاتی بعد از بازی را در زیر می خوانید:

از بازیکنان تیمم ممنونم
بازی خوبی بود و شرایط خوبی در زمین حاکم بود. من به سپاهانی‌ها به خاطر این برد تبریک می‌گویم و از بازیکنان خودم هم تشکر می‌کنم که زحمت فراوانی کشیدند.  با توجه به تعویض‌هایی که انجام دادیم همه دیدند بازیکنان تعویضی بازیکنان تخصصی در پست‌های خودشان نبودند و با این شرایط فقط دنبال مساوی بودیم.

5 بازیکن مصدوم و محروم داشتیم
با این موضوع موافقم اما فراموش نکنید ما 5 بازیکن مصدوم و محروم داریم. ماهینی و صادقیان محروم هستند و رضا نوروزی را هم از دست داده‌ایم. امروز روی نیمکت 2 هافبک وسط داشتیم که آنها را برای کمک به تیم وارد زمین کردیم. محرومان و مصدومان تیم به ما لطمه زدند. فراموش نکنید امسال تیم‌ها 20 نفره نیستند بلکه 18 نفره هستند و وقتی ما 5 بازیکن اصلی خود را نداریم یعنی با 13 بازیکن به زمین آمده‌ایم.

13 بازیکن بزرگسال داشتیم
به غیر از این 13 بازیکن سایر نفرات ما رده امید و جوانان هستند. اکنون نیمکت سپاهان را هم نگاه کنید. معتقدم مقابل سپاهان با نداشتن 4 بازیکن اصلی و فرصت‌هایی که از دست دادیم تا همین‌جا هم که پیش آمدیم و این عملکرد را داشتیم قابل تقدیر است.

دوست ندارم بازیکنانم روی زمین بیفتند
اصلا دوست ندارم بازیکنانم روی زمین بیفتند، اگر هم چنین اتفاقی رخ داده حتما مصدومیت شدیدی بوده، اگر توجه کنید قبل از اینکه سپاهان به ما گل بزند بازیکن این تیم روی زمین افتاد و مصدوم بود که مدافع من به شکل جوانمردانه توپ را به سپاهانی‌ها پاس داد و ما در برگشت گل خوردیم. به هر حال دنبال وقت تلف کردن نبودیم.

فشار روی دروازه ما طبیعی بود
در این بازی و با توجه به مهره‌هایی که سپاهان داشت فشار روی دروازه ما طبیعی بود و به نوعی مساوی برای ما حکم برد را داشت. با توجه به نفراتی که در اختیار داشتیم انتظاری بیش از این نمی‌رفت که مقابل تیمی مثل سپاهان بازی کنیم. به خاطر همین می‌گویم مساوی برای ما هم خوب بود که به آن دست پیدا نکردیم. بضاعت تیم ما همین بود.

صد در صد تیم را تقویت می کنیم
صد درصد این اتفاق رخ می‌دهد چون ما بازیکنان محروم و مصدومی داریم که به ادامه لیگ نمی‌رسند به خاطر همین در نیم‌فصل دوم خودمان را تقویت می‌کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد