تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بعد از شکست تيم پرسپوليس برابرسپاهان، درخشان در مصاحبه مطبوعاتي خود اعلام کردکه تمام بضاعت پرسپوليس همين است در واقع اين چنين نگرشي به مجموعه پرسپوليس، استراتژي او براي پايين نگه داشتن سطح توقع جامعه فوتبال است.



به گزارش "تک گل"، درخشان قبلا هم دریک اظهارنظر دیگر گفته بود پرسپولیس امروز نصف تیم دهه 60 هم نیست البته حرف او کاملا درست است اماچنین حرفی از زبان سرمربی تیم تا حدودی سیاستمدارانه است.

بدون هیچ تعارفی درخشان که سالها از پرسپولیس دور بوده است حاضر نیست نیمکت پرسپولیس را به این سادگی واگذار کند به عبارتی او همه انرژی خود را صرف ماندن در پرسپولیس میکند و در این شرایط برای آن که نظر جامعه فوتبال را به نفع تیم خود جلب کند ضعیف نمایی میکند کاری که شاید منجر به بروز ناتوانی در بازیکنان شود و اعتماد به نفس آنها را از بین ببرد هرچند گفته میشود درخشان در تمرینات پرسپولیس به بازیکنان میگوید شما کارتان را بکنید و من اینگونه میگویم تا سطح توقع از تیم بالا نباشد .

فراموش نمی کنیم که 15 روز قبل از آمدن به پرسپولیس درخشان گفت دوای درد پرسپولیس فقط اوست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد