تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربي پرسپوليس تاکيد کرد که قرمزها براي رفع مشکلات به جذب بازيکن نياز دارند .



از ورزشگاه آزادی سرمربی پرسپولیس بعد از برد 3-0 مقابل کارگر بنه در ورزشگاه آزادی گفت:

حریف ناشناخته
 قبل از بازی به بازیکنانم اعلام کرده بودم که مقابل حریف ناشناخته‌مان به مشکل می‌خوریم چرا که آنها با توجه به ناشناخته بودنشان مقابل ما بازی بسته‌ای را ارائه دادند و این کار ما را سخت کرد.

باید گل می زدیم
در نیمه اول آنطور که باید و شاید بازی نکردیم و فقط توانستیم یک گل بزنیم. البته ما در نیمه اول فرصت‌های زیادی را هم از دست دادیم که می‌توانستیم آنها را به راحتی تبدیل به گل کنیم تا جریان بازی عوض شود. وقتی تیمی به گل دوم و سوم می‌رسد همه چیز تغییر می‌کند و اگر بازیکنان موقعیت‌ها را تبدیل به گل می‌کردند روند بازی به طور کلی تغییر می‌کرد.

نیمه بهتر
تیمم در نیمه دوم بازی نسبتا بهتری را ارائه کرد. در نیمه دوم یک‌سری تغییرات در ترکیب تیم داشتیم و البته مشکلات فنی را هم در رختکن به بازیکنان گوشزد کردم. به همین دلیل کمی بهتر شدیم و توانستیم علاوه بر خلق موقعیت‌های بیشتر به دو گل دیگر نیز دست پیدا کنیم.

بازیکن می خواهیم
باید اشکالات را در تمرینات رفع کنیم اما در نیم‌فصل حتما اقدام به جذب بازیکن خواهیم کرد و بازیکنی با استاندارد بالا می‌گیریم تا بتواند به ما کمک کند.

حرکت عباس زاده
من صحنه‌ای که او به رختکن رفت را ندیدم و در کنار خط ایستاده بودم وقتی که به سمت نیمکت رفتم دیدم که او سر جایش نشسته است اما حتما به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد تا ببینیم چرا این اتفاق از سوی او افتاده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد