تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

فولاد نوین - استقلال

ورزشگاه غدیر اهواز - ساعت 19

تماشاگر: 3 هزار نفر



تیم داوری: موعود بنیادی فر-مهدی الوندی-قهرمان نجفی-روح اله شریفی-ناظر: عبداله باعزم

کارت زرد: علی اصغر عاشوری ، داوود شاهواروقی ، رضا حاتمی ، میثم شاه مکوند زاده و رضا مرادی از فولاد نوین / یعقوب کریمی و محمد قاضی از استقلال

ترکیب دو تیم

فولاد نوین: ابولفضل بهادرانی، رضا مرادی، رضا حاتمی فرید، ادریس کوچکی، عبدالله ناصری، مصطفی ماهی، داوود شاهواروقی (میثم شاه مکوند زاده 83)، علی اصغر عاشوری، مهدی زبیدی، وحید همراز و محمد جلیزی (محمد زلیکانی 51)

سرمربی: سید کوروش موسوی

استقلال: محسن فروزان،امیرحسین صادقی،میلاد فخرالدینی،یعقوب کریمی، محمدرضا خرسندنیا، پژمان نوری (علیرضا رمضانی 68)، مهدی کریمیان (امیرحسین طاحونی 120)، آندرانیک تیموریان (خسرو حیدری 46)، امید ابراهیمی، محمد قاضی و سجاد شهباززاده

سرمربی: امیر قلعه نویی




گزارش بازی

استقلال که به جز بیک‌زاده و حیدری از تمام ملی پوشان خود در این دیدار استفاده کرده بود در نیمه اول حملاتی داشت ولی موفق نشد دروازه حریف را باز کند. در دقایقی پایانی این نیمه مهاجم فولاد با عبور از چند بازیکن استقلال می توانست گلزنی کند اما فروزان توپ را جمع کرد تا این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم خسرو حیدری جایگزین آندرانیک تیموریان شد تا روش سنتی بازی استقلال با استفاده از ارسال روی دروازه جریان بگیرد و در این نیمه کفه ترازو به سمت استقلال سنگینی کند. با این حال مهاجمان استقلال از این فرصت‌سازی‌ها استفاده نکردند. مهمترین موقعیت استقلال در دقیقه 70 بود که محمد قاضی دروازه میزبان را هدف گرفت اما دروازه‌بان فولاد نوین توپ را دفع کرد. در ادامه بازی علیرضا رمضانی جایگزین پژمان نوری شد تا شاید گره بازی برای تیم قلعه‌نویی باز شود اما این تغییر تاکتیکی هم ثمربخش نشد. استقلالی ها که نمی خواستند بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود در دقیقه 75 توسط سجاد شهباززاده به یکقدمی گل رسیدند، جایی که او در مصاف تک به تک با سنگربان فولاد ناکام ماند. حملات استقلال در دقایق پایانی هم نتیجه نداشت تا بازی در پایان 90 دقیقه بدون گل مساوی شده و کار به وقت اضافه کشیده شود.

لحظات حساس نیمه اول:

دقیقه 3: ضربه ی ایستگاهی قرمزپوشان فولادنوین با واکنش زیبای فروزان ، مهار شد

دقیقه 13: نفوذ وحید همراز از فولاد نوین به داخل محوطه جریمه استقلال که در موقعیتی تک به تک، توپ را از دست داد

دقیقه 21 : شوت کریمیان با برخورد توپ به مدافع فولادنوین به کرنر رفت.

دقیقه 34: فرصت خوب برای مهاجمان استقلال که با خروج بهادرانی، از دست رفت.

دقیقه 41: نفوذ ناصری به داخل محوطه جریمه و جاماندن مدافعین استقلال که با کم دقتی توپ را به محسن فروزان تقدیم کرد. هرچند در این صحنه برخورد خطرناکی بین فروزان و بازیکن فولاد نوین انجام شد.

دقیقه45: شوت سرکش مصطفی ماهی از پشت محوطه جریه استقلال که با اختلاف ناچیز و خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

لحظات حساس نیمه دوم:

دقیقه 48: پاس عرضی زیبای فخرالدینی در دهانه ی دروازه فولاد نوین اهواز به شهباززاده رسید که او توپ را از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه 70: تجمع بازیکنان استقلال در محوطه جریمه فولاد نوین، آن ها را صاحب موقعیت خطرناکی کرد که شوت زیبا و محکم قاضی توسط دروازه بان فولاد نوین مهار شد.

دقیقه 75: ارسال خطرناک خسرو حیدری به سختی توسط مدافعین فولاد نوین دفع شد.

دقیقه 76: حرکت زیبای شهباززاده  در نفوذ به محوطه جریمه فولاد نوین که پس از جا گذاشتن دروازه بان نتوانست توپ را وار دروازه خالی فولاد نوین کند.

دقیقه 82: مهدی زبیدی با حرکتی در عرض، وارد محوطه جریمه استقلال شد که شوت او را محسن فروزان با عکس العمل خود به کرنر فرستاد.

دقیقه 89: ارسال خسرو حیدری در تیر اول به کریمیان رسید و او با ضربه ای خطرناک توپ رو به کنار دروزاه فولاد نوین زد.

دقیقه 93: ارسالی دیگر از خسرو حیدری و ضربه سر شهباززاده که در دست های بهادرانی قرار گرفت.

وقت اضافه اول:

دقیقه 105: ضربه ی فخرالدینی در داخل محوطه جریمه و در موقعیتی مناسب، به زیر توپ زده شد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

وقت اضافه دوم:

دقیقه 109: شوت سرکش علیرضا رمضانی در داخل محوطه جریمه ، پس از برخورد با مدافعان فولاد نوین، وارد دروازه این تیم شد.

استقلال تهران با این پیروزی، در مرحله یک هشتم نهایی می بایست به دیدار پارسه تهران برود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد