تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: اگر به بازگشت استقلال مطمئن نبودم، هرگز به این تیم نمی‌آمدم چون سابقه و آبرویم برای من بسیار مهم است.



بهتاش فریبا در مورد شرایط فعلی استقلال در تعطیلات لیگ برتر گفت: همه چیز در استقلال عالی است و تمرینات به‌صورت منظم و مرتب انجام می‌شود. در استقلال بازیکنان خوبی حضور دارند و مطمئن باشید که این تیم به دوران خوب خودش باز خواهد گشت. اگر به بازگشت استقلال مطمئن نبودم هرگز به این تیم نمی‌آمدم چون سابقه و آبرویم برای من بسیار مهم است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: استقلال در حال حاضر نیاز به تمرکز بالا دارد و تمام مجموعه باشگاه باید تلاش کنند تا نتایج چهار هفته ابتدایی را جبران کنیم. مطمئناً با یک برد وضعیت تیم تغییر خواهد کرد و امیدوارم در هفته پنجم اولین پیروزی را تجربه کنیم.

 

فریبا در قسمت دیگری از حرف‌هایش راجع به وضعیت پادوانی برای حضور در استقلال و همچنین جذب حقدوست بازیکن نفت تهران گفت: حضور حقدوست در تیم ما قطعی شده است و امیدوارم این بازیکن بتواند به استقلال کمک کند. مسئولان باشگاه درصدد جذب پادوانی بوده و در حال پیگیری هستند تا انتقال او به استقلال نهایی شود.

 

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال همچنین درباره بازی حساس ایران و قطر که روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: بازی با قطر همیشه برای تیم ملی سخت بوده، ولی کی‌روش یک تیم جوان، منظم و سرپا را تشکیل داده است و با این تیم منظم می‌توانیم قطر را شکست بدهیم.

 

وی در خاتمه تصریح کرد: شما می‌بینید که بازیکنانی مثل سردار آزمون و عزت‌اللهی چه عملکردی در اروپا دارند. تیم ملی با چنین بازیکنانی، از قدرت دوندگی بسیار بالایی برخوردار است و امیدوارم گام اول را محکم بردارند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد