تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 استقلال با پیروزی دو بر صفر برابر ملوان نوین حریف مس کرمان در مرحله یک شانزدم نهایی شد.



 بعد از باخت ناباورانه پرسپولیس برابر قشقایی شیراز در روز گذشته، علیرضا منصوریان تیمش را با تمام نفرات اصلی به میدان فرستاده است تا بتواند گام اول در جام حذفی را محکم بردارد. از طرفی هم تیم ملوان نوین برای تکمیل شگفتی در بازی های مرحله یک سی و دوم جام حذفی انگیزه زیادی دارد که در این بازی پیروز شود.

 

 

مرحله یک سی و دوم جام حذفی، ساعت 16:10

استادیوم تختی انزلی، تعداد تماشاگر: 100 نفر
داور: علی صفایی ، کمک ها:رحیم حاجی پور و محمد پور متقی

 

 

اخطار:

 

 

معاف(16)، علیرضا رهنورد(21 ) از ملوان نوین

 

رابسون(35) از استقلال

 

 


ترکیب استقلال:

 


مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، مجید حسینی، میثم مجیدی(دقیقه 71) کارت زرد، هرائر مگویان، فرشید باقری، خسرو حیدری(78- میعاد یزدانی)، بختیار رحمانی(68- فرشید اسماعیلی)، مجتبی حق دوست، کاوه رضایی و علی قربانی (دقیقه 40- آرش افشین)
سرمربی: علیرضا منصوریان

 


ترکیب ملوان نوین:

 


رضا غلامپور، علیرضا رهنورد، ابراهیم حسین زاده، یوسف باقری، امین معاف(66 - سجاد راهپیما)، آرمان عباسی، علی دارپرنیان، علیرضا مصطفایی، آرمان شکوری، هومن حسین زاده(46- نادری)، محمد غلامین(75- پیام پاکدل)
سرمربی: مسعود باقری

 

 
شرح گل ها:



1-0 (استقلال): در دقیقه 8 بازی سانتر مگویان به کاوه رضایی رسید و با یک پست توپ را در موقعیت دروازه خالی به قربانی داد و با یک ضربه روی پا دروازه غلامپور را باز کرد.

 

2-0(استقلال): اشتباه محرز معاف در جایگیری باعث شد کاوه رضایی توپ را از او بگیرد و سانتر او را بختیار رحمانی  در دقیقه 27 با یک ضربه زیبا وارد دروازه ملوان نوین کرد.


 

شرح نیمه:

 
مطابق انتظار استقلال کار سختی برای شکست ملوان نوین نداشت. علیرضا منصوریان که تحت تاثیر شکست پرسپولیس برابر قشقایی با ترکیبی کامل به میدان آمده بود، تیمش در نیمه اول بازی کاملا  برتری را به نمایش گذاشت و حتی یک موقعیت به حریف گمنام خود نداد. در این بازی علی قربانی خیلی زود چراغ بازی را روشن کرد و گل اول استقلال را در دقیقه 8 به ثمر رساند و بعد از آن بختیار رحمانی روی اشتباه فاحش ملوان نوین با یک ضربه زیبا گل دوم را به ثمر رساند. استقلالی ها در این نیمه کاملا برتر بودند و می توانستند چند گل دیگر را هم به حریف آماتور خود بزنند ولی این موقعیت ها با بی دقتی از دست رفت.

 

 

بهترین بازیکن



کاوه رضایی در روزی که بازیکنان استقلال کار سختی برای شکست ملوان نوین نداشتند هر 2 پاس گل تیمش را به مهاجمان استقلال داد تا بتوان نام او را به عنوان بهترین بازیکن زمین عنوان کرد. کاوه رضایی در این بازی به عنوان مهاجم سایه بازی کرد و نشان داد در این پست توانایی بیشتری نسبت به مهاجم هدف دارد.

 


اتفاق ویژه

 


در مرحله ای که استقلال خوزستان و پرسپولیس به عنوان قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته از دور رقابت ها حذف شدند، استقلال به عنوان تیم سوم فصل گذشته موفق شد به دور بعد صعود کند تا شگفتی دور یک سی و دوم جام حذفی تکمیل نشود.

 

 

دقایق حساس:



دقیقه 25 : شوت علی قربانی به راحتی در دستان غلامپور قرار گفت تا بازی همچنان با نتیجه یک بر صفر به نفع استقلال در جریان باشد.

دقیقه 35 : پاس عمقی عالی کاوه رضایی در موقعیت عالی به حق دوست رسید اما ضربه این بازیکن جوان را گلر ملوان به بیرون فرستاد.

دقیقه 45 : سانتر فوق العاده میثم مجیدی به روی دروازه را آرش افشین می توانست وارد دروازه کند اما ضربه سر او را مدافعان حریف به بیرون زدند.

دقیقه 51 : حرکات ترکیبی استقلال در پشت محوطه جریمه با ضربه زیبای فرشید باقری همراه شد اما شوت او را غلامپور به راحتی مهار کرد.

دقیقه 63 : شوت بختیار رحمانی با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 91 : شوت محکم کاوه رضایی از روی ضربه ایستگاهی با عکس العمل زیبای غلامپور به بیرون رفت.

 


حاشیه ها:

 
* استقبال کم هواداران در بازی استقلال برابر ملوان نوین صحنه عجیبی را در ورزشگاه تختی انزلی رقم زده است.
* با وجود بارش باران در دو روز گذشته، هوای امروز انزلی کاملا آفتابی است که این موضوع نوید بازی خوبی می دهد.
* کادرفنی استقلال کاملا از کیفیت چمن ورزشگاه انزلی رضایت دارد.
* در حالی که این بازی از دقایقی دیگر آغاز می شود، افراد متفرقه زیادی در زمین چمن ورزشگاه انزلی حضور دارند و کسی هم  کاری به کار آنها ندارد.
* محمد مایلی کهن سرمربی تیم فوتبال ملوان این بازی را از نزدیک تماشا می کند.
* در اوایل بازی رهنورد مدافع ملوان نوید در برخورد با علی قربانی مصدوم شد و همین مساله باعث شد تا جریان بازی چند دقیقه قطع شود.

 * علی قربانی در دقیقه 32 مصدو.م شد و همین موضوع باعث شد چند دقیقه ای روند بازی قطع شود. البته مصدومیت او جدی نبود و بعد از چند دقیقه به بازی برگشت.
* در پایان بازی بازیکنان دو تیم به خاطر تکل سنگین هرائر مگویان به حاشیه کشیده شد. در این هنگام هواداران ملوان به سمت بازیکنان استقلال بطری های آب پرتاپ کردند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد