تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مربی استقلال در لیگ پانزدهم می گوید نبود پورحیدری فصل گذشته در کنار استقلال باعث لطمه خوردن تیم شد.



سیروس دین محمدی در گفت و گویی درباره درگذشت منصور پورحیدری گفت: استقلال فردی تکرار نشدنی را از دست داد.  او همیشه آرام و با انرژی مثبت بود و خدا را شکر که با شکوه و عظمت از کنار ما رفت. حضور او در کنار استقلال یک دنیا ارزش داشت و باید درگذشت این مرد بزرگ را به همه فوتبالدوستان تسلیت بگویم.


بازیکن پیشین استقلال درباره خصوصیات اخلاقی پورحیدری تصریح کرد: او فردی بود که همیشه با مشکلات می جنگید و هیچگاه چیزی را بروز نمی داد. همه مشکلات را در دل خود می ریخت و در استقلال روزهای سختی را سپری کرد. مشکلات استقلال برای پورحیدری بود و او با ابهت و بزرگی که داشت همواره در کنار استقلال اجازه نمی داد تا این مشکلات به تیم ضربه بزند.


مربی استقلال در لیگ پانزدهم با پر اهمیت خواندن حضور پورحیدری بر روی نیمکت استقلال، افزود: فصل گذشته نبود ایشان بعد از بیماری به استقلال ضربه زد و اگر او در استقلال بود شک نکنید که نتایج به مراتب بهتری کسب می کردیم زیرا زمانی که او را در تمرینات و بر روی نیمکت می دیدیم قوت قلب می گرفتیم. او همیشه در برد و باخت صبور و آرام بود.


دین محمدی در پایان گفت: زمانی که در بیمارستان بستری بود به  ایشان گفتم که حضور او برای استقلال یک نعمت است و ای کاش بیشتر از او استفاده می کردیم. منصورخان هیچگاه استقلال را برای پول نخواست و همیشه عاشق خود تیم بود. حالا با نبودن او همه یک چیز را گم کردیم و کلافه هستیم و مطمئنم در نبود او استقلال لطمه خواهد خورد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد