تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

شاگردان علیرضا منصوریان، در نخستین گام خود در جام حذفی، باید در ورزشگاه تختی بندرانزلی به مصاف تیم دسته دومی ملوان نوین این شهر بروند.



ملوان نوین انزلی - استقلال تهران

شنبه 10 مهر 1395، ساعت 16:10 ، ورزشگاه تختی انزلی

گروه داوری: علی صفایی - رحیم حاجیلو - محمدعلی پورمتقی- حسین زمانی-ناظر: محمود رفیعی

پیش بازی

ملوان نوین بندرانزلی:

تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی، پس از کسب مقام دوم در لیگ فوتبال استانی گیلان، جواز حضور در مسابقات جام حذفی را کسب نمود. در حالی که اسکلت اصلی تیم عزیز اسندار را بازیکنان جوان و امید تشکیل می‌دهند، بازیکنان این تیم قرارداد مالی با این باشگاه ندارند و برای رسیدن به پیراهن تیم فوتبال ملوان، در این تیم گرد هم جمع شده‌اند. اکثر بازیکنان تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی سرباز وظیفه هستند و با مساعدت فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امیر دریادار دوم عرشه افشین رضایی حداد پس از اتمام ساعات اداری و انجام خدمت مقدس سربازی در تمرین تیم فوتبال ملوان نوین بندرانزلی حاضر میشوند. محمد غلامین، مهاجم اسبق ملوان بندرانزلی، سرشناس ترین بازیکن تیم اسندار است.

ملوان نوین انزلی، در حالی به مصاف تیم سرشناس و محبوب پایتخت خواهد رفت که این بازی می‌تواند سکوی پرتاب برای بازیکنان این تیم به شمار رود و انگیزه شاگردان جوان اسندار برای درخشش در این بازی، بسیار فراوان است.

استقلال تهران:

شاگردان علیرضا منصوریان، پس از کسب یک پیروزی دلچسب خانگی مقابل ذوب آهن، کار خود را در جام حذفی در پیش خواهند گرفت. در حالی که تعطیلات اردوی تیم ملی، روند رو به رشد استقلال در لیگ را مختل نمود، آبی‌پوشان این فرصت را دارند با کسب یک پیروزی خوب و پر گل در انزلی، اعتماد به نفس از دست رفته خود را به دست آورده و شرایط خود برای ادامه لیگ را سر و سامان دهند.

از طرف دیگر، جام حذفی که همواره یک مسیر میان‌بر برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا بوده، می‌تواند یک فرصت خوب برای جبران نتایج ضعیف لیگ برتر  برای شاگردان منصوریان به حساب آید. از سوی دیگر، منصوریان می‌تواند با بازی دادن به بازیکنان جوان و همچنین بازیکنانی که فرصت بازی در لیگ برتر را به دست نیاورده‌اند، ترکیب جدیدی را در این پیکار به میدان بفرستد.
ترکیب دو تیم

ملوان نوین بندر انزلی:

رضا غلامپور ، سینا رهنورد ، ابراهیم حسین زاده ، یوسف باقری ، آرمان عباسی ،علیرضا مصطفایی ، آرمان شکوری ، امین معاف , محمد غلامین , محراب دار پرنیان و هومن حسین زاده

استقلال تهران:

سید حسین حسینی، خسرو حیدری، سید مجید حسینی، رابسون جانواریو، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی، آرش افشین، علی قربانی و کاوه رضایی

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد