تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تیم فوتبال استقلال از ساعت ١٧:٣٠ در زمین شماره ٢ آزادی آغاز شد.



بازگشت امید ابراهیمی و وریا غفوری بعد از حضور در تمرین امروز مهمترین اتفاق تمرین آبی پوشان بود.


امروز بازیکنان پیش از شروع تمرین با ورزش هایی مثل والیبال نشسته و تنیس فوتبال بدن های خود را گرم کردند و بعد از آن برای انجام تمرینات  بدنسازی در اختیار استو جونز قرار گرفتند. جونز امروز با استفاده از کش های مخصوص تمرینات ویژه ای برای بازیکنان تیمش در نظر گرفت.


بعد از این آیتم پاس های کوتاه با صربه پا و سر در دستور کار آبی پوشان قرار گرفت. بعد از چند دقیقه اجرای این تمرین با نظر منصوریان مجتبی حقدوست، محسن کریمی، مگویان، پادوانی و علی قربانی از سایر بازیکنان جدا شدند و زیر نظر جونز تمرینات سرعتی انجام دادند. این بازیکنان تازه به تمرینات اضافه شده اند و به همین دلیل نیاز به کمی تمرین اختصاصی دارند.


سایر بازیکنان استقلال حدود ١٥ دقیقه زیر نظر خرمگاه و منصوریان به استارت کوتاه مدت در فاصله ٢٤ متر پرداختند. در این تمرین فرشید باقری از ناحیه زانو احساس درد کرد و چند دقیقه ای نتوانست با تیم تمرین کند. البته او بعد از دقایقی دوباره به تمرین گروهی برگشت.


امروز ابراهیمی و وریا به دلیل خستگی ناشی از سفر طولانی به چین تنها ریکاوری کردند و بعد از آن زمین شماره ٢ آزادی را ترک کرد.

 

آیتم بعدی تمرین استقلال به فوتبال ٧ نفره اختصاص داشت. در این تمرین منصوریان ٣ تیم تشکیل داد، به این شکل که دو تیم در زمین بازی می کردند و تیم سوم زیر نظر جونز تمرین کردند. تیم برنده در زمین باقی ماند و با تیم سوم بازی کرد و تیم بازنده هم زیر نظر جونز تمرینات هوازی انجام داد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد