تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم استقلال در ورزشگاه آزادی با نتیجه 1-1 مقابل ماشین سازی متوقف شد.

 

 
هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران
یکشنبه 21 شهریور، ساعت 18:45
ورزشگاه آزادی تهران

گروه داوری: داور وسط: تورج حق وردی، کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و سجاد طوری، داور چهارم: حسن اکرمی، ناظر: جواد تقی پور

ترکیب دو تیم

 استقلال:

سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، هرایر مگویان، رابسون جانواریو، مجید حسینی، فرشید باقری، جابر انصاری، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، کاوه رضایی و فرشید اسماعیلی

ماشین سازی:


مانوئل فرناندز، حبیب گردانی، ادسون هنریکه، بهمن کامل، پیام صادقیان،  کاخبرکاکاشویلی، امین قاسمی نژاد، پیام صادقیان، آندرانیک تیموریان، سجاد رهبر، بهرام احمدی
 
گزارش بازی

نیمه اول:

تیم استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد و مزد حملات بی امان خود را خیلی زود گرفت، در دقیقه 9 بازی روی سانتر زیبای خسرو حیدری از سمت راست، کاوه رضایی با ضربه سری دیدنی دروازه ماشین سازی را تهدید کرد که این توپ با برخورد به مانوئل فرناندز و تیرک دروازه گل نشد اما خود رضایی در ریباند موفق شد این توپ را وارد دروازه حریف کرده و استقلال را یک بر صفر پیش بیاندازد. پس از این گل، استقلال به حملات خود ادامه داد و می توانست در دقیقه 11 به گل دوم نیز دست پیدا کند که فرشید اسماعیلی در موقعیت تک به تک ضربه ای چیپ را روانه دروازه مانوئل کرد اما این دروازه بان با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد.

پس از برتری مطلق استقلالی ها در پانزده دقیقه ابتدایی، ماشین سازان آرام آرام جلو کشیدند و در دقیقه 27 اولین موقعیت خود را روی دروازه حریف ایجاد کردند؛ ادسون انریکه در این دقیقه از بازی از روی یک ضربه آزاد که به صورت دو مرحله ای زده شد، شوتی سنگین را راهی دروازه رحمتی کرد ولی سنگربان آبی پوشان به زیبایی این توپ را راهی کرنر کرد. هفت دقیقه پس از این موقعیت، پیام صادقیان، چسبیده به محوطه جریمه شوت زیبایی را روانه دروازه استقلال کرد و در حالی که حتی رحمتی هم تسلیم شده بود توپ به تیر دروازه برخورد کرد تا دروازه استقلال بسته بماند.

کاوه رضایی در دقیقه 39 روی یک پاس دیدنی از اسماعیلی در موقعیتی تک به تک با فرناندز قرار گرفت و خواست با ضربه ای چیپ دروازه وی را باز کند اما دروازه بان اسپانیایی ماشین سازی با عکس العملی هوشیارانه این ضربه را راهی کرنر کرد. پاس در عرض خسرو حیدری در دقیقه 41 را رضایی می توانست با ضربه ای دقیق به گل تبدیل کند اما تلاش این بازیکن برای باز کردن نمایشی دروازه ماشین سازی حاصلی در پی نداشت تا به این ترتیب نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان منصوریان به پایان برسد.

نیمه دوم:

اولین موقعیت بازی در نیمه دوم را جابر انصاری روی دروازه ماشین سازی ایجاد کرد که ضربه بیرون پای وی در دقیقه 51 با اختلافی اندک راهی اوت شد. یک دقیقه پس از این موقعیت و در دقیقه 52 روی سانتر دیدنی کاها، سامان نریمان جهان با ضربه سری استثنایی دروازه سید مهدی رحمتی را فرو ریخت تا تیمش را به گل تساوی رسانده و نتیجه بازی را یک بر یک کند.

پس از باز شدن دروازه استقلال، بازی روند آرامی به خود گرفت و شاهد ایجاد موقعیت گل چندانی روی دروازه ها تا ده دقیقه پایانی بازی نبودیم. در همین راستا سرمربیان دو تیم تغییراتی را نیز در تیم شان ایجاد کردند تا بلکه بتوانند جریان بازی را تغییر دهند اما این تغییرات هم موجب ایجاد تحرک در بازی نشد تا دیدار دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسیده و استقلال با تک امتیاز این دیدار سه امتیازی شده و ماشین سازی نیز ششمین امتیاز خود را بدست بیاورد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد