تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مهاجم استقلال خوزستان نسبت به ارائه پیشنهاد از سوی استقلال تهران واکنش نشان داد و همه چیز را به بعد از دیدار برای الهلال عربستان منوط کرد.



 حسن بیت، مهاجم موفق دو فصل اخیر استقلال خوزستان این روزها با شایعاتی مبنی بر حضور در استقلال و شاگردی علیرضا منصوریان مواجه است. بیت سعید که توانسته به همراه استقلال خوزستان به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا راه یابد در خصوص این شایعات به خبرنگار ما گفت: من همه چیز را به بعد از بازی برابر الهلال موکول کرده‌ام. صحبت‌هایی شده اما اکنون بازی حساسی با الهلال در پیش داریم و باید تلاش کنیم از نام ایران و خوزستان در این دیدار دفاع کنیم و به موفقیت برسیم. مشکلات زیادی داشته‌ایم و موفقیت اینچنین بزرگترین دلخوشی ما و هواداران محسوب می‌شود و هیچ وقت از آن نمی‌گذریم.


بیت سعید در خصوص اینکه بعد از الهلال حضورش در استقلال قطعی خواهد شد یا خیر گفت: بگذارید این دو بازی تمام شود و ان شالله به مرحله بعدی راه پیدا کنیم و بعد از آن تصمیم خواهم گرفت. چند پیشنهاد دیگر، خصوصا از حوزه خلیج فارس هم دارم که طی این مدت اصلا درباره آن بحثی نداشتم و اولویت خودم را موفقیت در دو بازی با پیراهن تیمی که دین بزرگی به آن دارم قرار داده‌ام و باید تا ثانیه آخر قراردادم برای موفقیت آن تلاش کنم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد