تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم سیاه جامگان و استقلال با برد 1-0 تیم استقلال به پایان رسید.

 

 کاوه رضایی این گل را در دقیقه 26 روی یک ضربه کاشته به ثمر رساند تا یک بار دیگر آبی ها از مشهد با دست پر به تهران بازگردند. شاگردان منصوریان با این پیروزی 10 امتیازی شدند و تا رده هفتم جدول بالا آمد. سیاه جامگان هم با شکست امروز 9 امتیازی باقی ماند و فرصت خوبی پیش روی در جدول را از دست داد. به نظر می رسد با پایان بازی اتفاقاتی در مشهدی در مورد سیاه جامگان رقم بخورد.

 

هفته هشتم لیگ برتر - ساعت 15:30
ورزشگاه ثامن- تعداد تماشاگر:
داور:سیدرضا مهدوی، کمک ها : علی میرزابیگی و آرمان اسعدی

اخطار:

محمدرضا خانزاده دقیقه 66 از سیاه جامگان

جابر انصاری دقیقه 88 از استقلال

ایوب کلانتری دقیقه 91 از سیاه جامگان


ترکیب سیاه جامگان

محمد ناصری، محمد رضا خانزاده، میثم حسینی، رضا شربتی، حمید رضا علی عسگری(63- رضا درویشی)، مصطفی احمدی، عبدالرضا زارعی، پیام ملکیان، ایوب کلانتری، حسین بادامکی(63- سعید دقیقی) و روح الله سیف اللهی
سرمربی: فرهاد کاظمی


ترکیب استقلال

مهدی رحمتی، لئاندرو پادوانی، رابسون جانواریو، وریا غفوری، یعقوب کریمی، امید ابراهیمی، بختیار رحمانی (64- فرشید باقری)، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری(30- مجتبی حق دوست)، کاوه رضایی و جابر انصاری(91- مجید حسینی).
سرمربی: علیرضا منصوریان

 

 

شرح گل:

1-0(استقلال): ضربه ایستگاهی فوق العاده کاوه رضایی در دقیقه 27  از فاصله 40 متری وارد دروازه ناصری شد که روی این صحنه واکنش ضعیفی داشت. این ضربه ایستگاهی از روی خطا روی جابر انصاری بدست آمد.

 

شرح بازی:


استقلال یک بار دیگر با امتیاز مشهد را ترک می کند. آنها با پیروزی با ارزش یک بر صفر مقابل سیاه جامگان و فرهاد کاظمی وضعیت خود را تثبیت کردند. نکته مهم نمایش امروز استقلال برتری آنها در یک ساعت ابتدای بازی و عقب راندن میزبان بود با این حال سیاه جامگان هم در دقایق پایانی فشار شدیدی را روی دروازه استقلال آورد که مهدی رحمتی به داد تیمش رسید.
در این دیدار استقلال اکثر دقایق نیمه اول را در اختیار داشت و می توانست علاوه بر گلی که در دقیقه ۲۷ توسط کاوه رضایی و از روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند، به گل های دیگری هم دست پیدا کند اما بازیکنان این تیم کم دقت بودند و از موقعیت ها به درستی استفاده نکردند.در اولین دقیقه وقت های اضافه نیمه اول کاوه رضایی یک بار دیگر دروازه سیاه جامگان را باز کرد اما این بار در موقعیت آفساید بود و گل مردود اعلام شد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر آبی های تهران به پایان برسد.
در نیمه دوم سیاه جامگان تیم برتر میدان از نظر در اختیار داشتن توپ بود اما استقلال هم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که کاوه رضایی یک موقعیت تک به تک و عالی را از دست داد. در دقایق پایانی سیاه جامگان فشار زیادی را روی دروازه حریف وارد کردند و می توانستند به گل تساوی دست پیدا کنند اما درخشش سیدمهدی رحمتی مانع از فروپاشی دروازه آبی ها شد.

 

 

بهترین بازیکن:

کاوه رضایی با فشار دائمی روی مدافعان سیاه جامگان بارها و بارها دروازه حریف را با خطر مواجه کرد و با گل با ارزشی که به ثمر رساند، استقلال را در مسیر دومین پیروزی قرار داد. به جز او یعقوب کریمی و مهدی رحمتی نیز نمایش خوبی داشتند.


اتفاق ویژه:

استقلال با کسب دومین برد متوالی از وضعیت بحرانی گذشته فاصله گرفته و حالا می تواند آرام آرام به شرایط مطلوب منصوریان نزدیک شود. البته برد امروز آبی پوشان بی حاشیه هم نبود و بختیار رحمانی هافبک این تیم با واکنش به تعویضش کام هواداران را کمی تلخ کرد.

 

دقایق حساس:

دقیقه 10: فرار عالی خسرو حیدری از سمت راست و پاس کات بک او  به بختیار رحمانی رسید و ضربه او را محمدرضا خانزاده به خوبی دفاع کرد و اجازه نداد توپ به سمت دروازه برود.

دقیقه 23: سانتر فوق العاده جابر انصاری تنها به یک ضربه آرام نیاز داشت تا وارد دروازه سیاه جامگان شود اما توپ از روی سر کاوه رضایی عبور کرد و بهترین موقعیت استقلال از دست رفت.

دقیقه 33: سانتر فوق العاده سیف اللهی به روی دروازه به یک ضربه آرام نیاز داشت تا وارد دروازه سیاه جامگان شود. با این حال توپ از کنار پای همه بازیکنان عبور کرد و راهی به دروازه استقلال نداشت.

در دقیقه 34: فرار ملکیان از سمت راست و ضربه او از زاویه بسته با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 37 : پاس زیبای بختیار رحمانی، کاوه رضایی را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه این بازیکن با بی دقتی به بیرون رفت.

دقیقه 40: ضربه بادامکی از پشت محوطه جریمه استقلال از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 44 : حرکات ترکیبی دیدنی بازیکنان استقلال در نهایت به جابر انصاری رسید اما ضربه این بازیکن با برخورد به محمدرضا خانزاده به بیرون رفت.

دقیقه 45 : سانتر  فرشید اسماعیلی را کاوه رضایی وارد دروازه سیاه جامگان کرد اما این صحنه را به درستی داور آفساید اعلام کرد.

دقیقه 51 : پاس هافبک سیاه جامگان در موقعیت عالی  به سیف اللهی رسید ولی ضربه او را پادوانی را به خوبی دفاع کرد و اجازه نداد توپ به سمت دروازه مهدی رحمتی برود.

دقیقه 55: پاس اشتباه امید ابراهیمی در میانه زمین به ملکیان رسید ولی ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 55 : پاس مناسب حق دوست از سمت راست به جابر انصاری رسید و ضربه محکم او را ملکیان با عکس العمل مناسب به کرنر فرستاد.

دقیقه 60: فرار خوب یعقوب کریمی از سمت چپ و سانتر او روی دروازه از روی سر جابر انصاری عبور کرد و به کاوه رضایی رسید اما او مثل چند موقعیت قبلی به شکلی عجیب موقعیت ر ا از دست داد.

دقیقه 60 : حرکات ترکیبی بازیکنان سیاه جامگان در موقعیت تک به تک به بادامکی رسید اما ضربه او با بی دقتی به بیرون دروازه رفت.

دقیقه 64 : پاس عمقی زیبای امید ابراهیمی در موقعیت تک به تک به رحمانی رسید ولی ناصری از دروازه بیرون آمد و اجازه نداد او ضربه اش را به سمت دروازه بزند.

دقیقه 68 : رضا درویشی با ضربه سر می توانست دروازه استقلال را باز کند اما عکس العمل زیبای رحمتی مانع از ورود توپ به دروازه شد.

دقیقه 73 : سانتر وریا غفوری می رفت که به صورت مستقیم وارد دروازه شود اما ناصری توپ را با واکنشی مناسب به کرنر فرستاد.

دقیقه 76: پاس یعقوب کریمی در موقعیت تک به تک به کاوه رضایی رسید اما او بازهم با بی دقتی توپ را به بالای دروازه فرستاد.

دقیقه 77 : سانتر از سمت راست در پشت مدافعان استقلال به درویشی رسید اما توپ روی پایش ننشست و ضربه او به رابسون برخورد کرد.

دقیقه 78 : ضربه زیبای امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه را ناصری با سیوی دیدنی به کرنر فرستاد.

دقیقه 83 : سانتر سیاه جامگانی ها از نقطه کرنر با اشتباه مهدی رحمتی در خروج همراه شد اما قبل از آنکه بازیکنان حریف کار را تمام کنند فرشید اسماعیلی توپ را دور کرد.

89: سانتر خانزاده با ضربه سر سعید دقیقی همراه شد اما سوپر سیو رحمتی و برخورد توپ به تیرک مانع از گلزنی سیاه جامگان شد.

 

در حاشیه:

*تماشاگران استقلالی حاضر در استادیوم  ثامن به طعنه تیم قشقایی را تشوبق کردند.
*تماشاگران استقلال پیش از شروع بازی به شدت منصور پورحیدری را تشویق کردند. عضو هیئت مدیره استقلال مدتی است به دلیل بیماری در بیمارستان ایران مهر بستری است.
* سیدرضا افتخاری مدیر عامل استقلال هم اکنون در ورزشگاه ثامن حضور دارد و بازی تیمش را از نزدیک تماشا می کند.

*در دقیقه 7 بازی در چشم داور بازی خاک رفت و همین موضوع باعث شد او بازی را قطع کند تا کادر پزشکی به اوضاع او رسیدگی کنند.

*در دقیقه 30 بازی خسرو حیدری مصدوم شد و منصوریان مجبور شد مجتبی حق دوست را به جای او وارد زمین کند.

*تعدادی از تماشاگران سیاه جامگان با بنر هادی نوروزی به ورزشگاه ثامن آمده اند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد