تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 با اعلام مدیر عامل جدید استقلال از مبلغ قرارداد بازیکنان این تیم کسر خواهد شد.



به گزارش "تک گل"، سیدرضا افتخاری در مورد شایعه کسر شدن بخشی از قرارداد بازیکنان گفت: الان بازی با ماشین سازی روبرو است و وقت این حرف ها نیست. من با آقای منصوریان صحبت کرده ام و از ایشان خواهش کرده ام که با توجه به این که منابع مالی استقلال در لیگ شانزدهم مشخص نیست و هنوز معلوم نیست که ما چقدر درآمد خواهیم داشت، بخشی از قرارداد بازیکنان کسر شود تا ما به مشکل نخوریم.

 
با این حساب باید دید اولین واکنش بازیکنان به این اتفاق چه خواهد بود و آیا آنها زیر بار تصمیم مدیرعامل این باشگاه می روند یا نه.با توجه به اینکه قرارداد بین کادر بازیکنان و باشگاه منعقد شده و با امضای مدیر قبلی آبی ها به ثبت رسیده است ، بازیکنان می توانند زیر بار این کاهش بودجه نروند . البته با در نظز گرفتن میزان طلب ها در فوتبال ایران و البته عدم تعهد باشگاه ها به امضا ها ، می شود این  طور پیش بینی کرد که از حالا کسر مبلغ قرارداد بازیکنان استقلال قطعی شده است!


باشگاه استقلال به ولخرجی دز فصل نقل و انتقالات متهم شده بود و مورد انتقاد وزیر ورزش قرار داشت . موضوعی که در نهایت منجر به برکناری مدیرعامل این باشگاه شد .

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد