تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حميددرخشان سرمربي پرسپوليس کماکان از اشتباهات ياران تيمش که منجر به از دست رفتن 3 امتياز ياران اين تيم برابر تيم فوتبال گسترش فولاد شد گله مند است .



او در یک گپ وگفت  ویژه با این رسانه گفت: حال و روز خوبی ندارم چطور باید با این اشتباهات کودکانه 3 امتیاز از دست بدهیم؟این پنالتی بود دادیم؟یا آن گلی که خوردیم و کمرمان را شکست گل بود وباید آن گل را ما میخوردیم ؟

درخشان ادامه میدهد؛ اشتباه جزو بازی است اما این اشتباهات بیشتر از ما به ضرر بازیکنان تیم است این اشتباهات کارنامه عملکرد فنی آنها را خراب میکند ،اینها ملی پوشان این فوتبال هستند.

درخشان از بدشانسی هم گله دارد:این همه فرصت از دست رفت بعد یک توپ آمد و با کمک خودمان دروازه باز شد البته این که با گرفتن یک پنالتی به بازی برگشتیم خوب بود اما مساله این جابود که انتظار نداشتم اومانا این پنالتی را تا این حد نامطمین بزند که اگر کلر هم نبود گل نمیشد اما بهر حال ما میتوانستیم ببریم از بازی مهدی طارمی ویکی دونفر دیگر راضی هستم اما همان چند اشتباه کار مارا ساخت بازیکنانی داریم که تمرکزشان کم است اما ما ناامید نمیشویم و با تمام وجود اشکالات را رفع کرده و به جدول بر میگردیم باور کنید پتانسیل ما روز به روز بالا میرود.

درخشان در پاسخ حمایت بهروزسلطانی از خودش وانتقاد وحید قلیچ گفت :از آدم های واقع نگر مثل بهروز عزیز و علی انصاریان ممنونم خیلی ها در فوتبال ما انگشت کوچک بهروز هم نبودند ،ای کاش امروز هم بهروزسلطانی را داشتیم،اودر پایان ضمن تشکر از حمایت همبازیان قدیمی گفت به خدا موفقیت این تیم برای تاریخ پرسپولیس واین عزیزان است ،اگر امسال تیم موفق باشد خودم فریاد میزنم که حمایت بچه ها ما را موفق کرد نه کار من وعلی امامی فر وحسین عبدی و نادر این را با اعتقاد می گویم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد