تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 حميد درخشان مقابل نفت با اشتباه دروازه بانش غافلگير شد و بازي را به نفت باخت و بعد از دو برد شکشت خورد.



به گزارش "تک گل"، حمید درخشان که با تاخیر 22 دقیقه ای در نشست خبری پس از شکست مقابل نفت تهران حاضر شد و پاسخگوی خبرنگاران بود:

فکر می کنم امروز روز بد من بود. خوب بازی کردیم و نیمه دوم به حریف فرصت ندادیم. اما در نهایت غافلگیر شدیم و باختیم.

اشتباه بازیکنان خارجی ما

از بازیکنانم تشکر می‌کنم که بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند اما برای من بسیار سخت بود که دو بازیکن خارجی تیم به این شکل اشتباه کنند. ما تعلل کردیم و از روی تعلل بازیکنان در دقیقه 90 دروازه‌مان باز شد. همه موقعیت‌های نیمه دوم برای پرسپولیس بود و نبض بازی را در دست داشتیم می‌توانستیم در این بازی برنده باشیم اما این اتفاق رخ نداد و بعد از اینکه تمرکزمان را از دست دادیم روی اشتباه دروازه‌بان و مدافع‌مان گلی را دریافت کردیم که باعث شکست ما شد.

اشتباهات داوری امسال بیداد می‌ کند

هر وقت می‌گوییم داور اشتباه کرده اعلام می‌کنند که اشتباه داوری هم جزیی از بازی است اما اشتباهات داوری در این دیدار آنقدر بد بود که صدای مردم هم درآمد. نمی‌دانم داوران دنبال چه چیزی هستند. اشتباهات داوری بیداد می‌کند و امسال اشتباهات خیلی بیشتر هم شده است. با این حال نمی‌توان صحبتی از داوری کرد و به نظرم داوری خیلی خوب نبود.

شکست تلخی بود

همه بازیکنانی که در زمین حضور داشتند کارهای تاکتیکی را به خوبی انجام دادند اما دو گلی دریافت کردیم که برای من عذاب‌آور بود. روی اشتباهات فردی گل خوردیم در حالی که با تاکتیک و به زحمت توانسته بودیم گل بزنیم. خوشحالم که تیمم فوتبالی را انجام می‌دهد که تماشاگران از آن لذت می‌برند اما نباید با اشتباهاتی که انجام می‌دهیم شکست بخوریم به خصوص وقتی که اشتباه از سوی بازیکنان با تجربه و خارجی سر می‌زند شکست تلخ‌تر می‌شود.

وی ادامه داد: روز بدی داشتیم و دو اشتباهی صورت گرفت که قابل جبران نبود. پرسپولیس اکنون تیم خوبی دارد و فوتبال را زیبا بازی می‌کند اما وقتی در دقیقه 92 گل می‌خوریم و بازی را واگذار می‌کنیم یعنی فاجعه!چطور باید بگوم که آقای داور بیشتر دقت کن.آقای داور مردم بازی را می بینند و داوری را می بینند. شما اینقدر بد قضاوت کردید که صدای مردم در آمد. تماشاچی داشت تشویق می کرد اما قضاوت بد شما صدای مردم را در آورد.

به وحدت تاکتیکی می رسیم

نصفی از تیم اصلی ما بیرون بود و با توجه به بضاعتی که داشتیم و بازیکنانی که در زمین بودند تیم خیلی خوب بود. ما دو گل خوردیم که روی اشتباهات فردی بازیکنان صورت گرفت. اما می رویم که با وحدت تاکتیکی بازی های بعدی را به دست آوریم.

نباید دقیقه 92 اشتباه کنیم

خوشحالم که تیمم در حال رشد است و تماشاگر از این فوتبال لذت می برد. اما نباید اشتباهی انجام بدهیم که منجر به باخت شود. از بازیکنان با تجربه و خارجی انتظار بیشتری داریم. اما اشتباه آن ها امروز قابل جبران نبود. شاید اگر ده دقیقه زودتر این اتفاق می افتاد قابل جبران بود اما دقیقه 92 نه

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد