تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

ترابیان(دبير کميته بازاريابي فدراسيون فوتبال) گفت: به هر شکلی به تیم هایی که در آسیا بازی دارند لطمه می زنند. دلم برای پرسپولیس میسوزد.



عباس ترابیان در گفت‌وگویی، در مورد شرایط نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا گفت: 6 اسفند ماه تراکتورسازی باید به مصاف نماینده ازبکستان برود اما ببینید چگونه مدیریت به جان این تیم افتاده است. آنها گناه دارند چون نماینده ایران هستند یا حمید درخشان را ببینید که چگونه می‌خواهند او را بزنند. جالب اینکه روز گذشته از یکی از دوستان رسانه‌ای پرسیدم چرا می‌خواهید درخشان را بزنید و او در پاسخی عجیب به من گفت می‌خواهیم ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد!

وی ادامه داد:‌ باشگاهی که می‌خواهد به آسیا برود نیاز به ثبات مدیریت دارد اما در حال حاضر انگار جلوی باشگاه پرسپولیس گرد مرگ ریختند. آیا این گونه می‌خواهیم به این تیم‌ها کمک کنیم؟ حتی از دوست رسانه‌ای پرسیدم تو در حال کمک به لخویا هستی؟ مگر نماینده این تیم قطری در ایران هستی که این کارها را می‌کنی؟

ترابیان گفت: بارها دیده‌ایم که یک تیم در لیگ حتی 5 بازی‌اش را با شکست پشت سر گذاشته اما در آسیا شرایط فرق می‌کند و همان تیم در رقابت‌های قاره‌ای توانسته در بین 4 تیم برتر آسیا قرار بگیرد. پس چطور می‌توان این توقع را از پرسپولیس داشت که در یک رقابت دیگر متحول شود. من دلم برای پرسپولیس می‌سوزد و از خودم می‌پرسم چرا باید این بلا سر پرسپولیس بیاید و جالب اینکه این روزها هر کسی به هر شکلی نمایندگان ایران در آسیا لطمه می‌زنند.

وی با اشاره به جمله وزیر ورزش در خصوص پرسپولیس گفت: گودرزی عنوان کرده بود بسیاری از حاشیه‌ها را خود باشگاه می‌سازد چرا باید خودزنی کرد. الان تراکتور را ببینید که با آن چه کار می‌کنند. اگر مربی در تیمی می‌خواهد موفق شود امروز به برنامه سه ساله نیاز دارد. پس باید به مربیان جوان‌تر هم فرصت داد.

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال با بیان خاطره‌ای از لیگ برتر فوتبال ژاپن گفت: تیم جوبیلیو‌ ایواتا در سال 2003 یک چنین شرایط مدیریتی پیدا کرده بود اما مسئولان جی‌لیگ ژاپن اجازه تغییرات مدیریتی را در این تیم در آن مقطع زمانی ندادند و جالب اینکه جوبیلیو نیز قهرمان هم شد که این موضوع نقش سازمان لیگ را در موفقیت تیم‌ها نشان می‌دهد اما ما این حرف‌ها را حساب نمی‌کنیم و در حالی که نمایندگان ایران می‌خواهند اسفند ماه در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند به دنبال حرف‌های پوچ و بی‌پایه هستیم و اولویت‌ها را گم کرده‌ایم.

وی افزود: فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ باید این روزها سفت و سخت از باشگاه‌های ایرانی در آسیا حمایت کنند. در مورد ITC و یا مدارک و هر موضوع دیگری فدراسیون و سازمان لیگ موظف هستند باشگاه‌های ایرانی را تقویت کنند و حتی روی بازی‌هایشان در لیگ برتر تاثیرگذار باشند و اگر نیازی به بازیکن کمکی داشتند نیز به آنها کمک کنند.

ترابیان یادآور شد: شما نفت را ببینید که چطور بدون حاشیه کار می‌کند. این تیم بدون ستاره خیلی راحت نتیجه می‌گیرد چون حاشیه‌ای ندارد و بازیکنانش چندین سال است کنار هم بازی می‌کنند.

وی در مورد سفر ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران برای بازدید از امکانات فوتبال کشورمان به منظور دادن میزبانی به جام ملت‌های آسیا گفت: جلسات برگزار شد اما بدون قید و شرط می‌دانیم که بزرگترین حربه و ثروت ما در ارتباط با میزبانی‌ها، تماشاگرانمان هستند. در هر شرایطی به ورزشگاه‌ها می‌آیند پس باید ضمن کم کردن حواشی این موضوع را تقویت کرد. باید به امکانات سخت‌افزاری بیش از بیش برسیم تا میزبانی به ما بدهند اما با این شرایط فکر می‌کنم پس از امارات شانس دوم برای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 باشیم.

ترابیان در مورد انتخابات AFC و اینکه این انتخابات در کشور شیخ سلمان برگزار می‌شود، گفت: البته باید بگویم نظر شیخ احمد رئیس کمیته بین‌المللی المپیک آسیا چیست تا متوجه شویم کرسی‌ها برای چه کسانی و به چه ترتیبی تقسیم می‌شود چرا که نظرات شیخ احمد در این میان بسیار مهم بود. اگر هم می‌بینید این جلسات در کویت، کشور شیخ احمد برگزار نمی‌شود و در منامه برگزار می‌شود در نوع خود یک نوع ردگم‌کنی است.

وی در پایان در مورد اظهارات امیر قلعه‌نویی مبنی بر اینکه ترابیان و نبی باید در مورد کی‌روش شفاف‌سازی کنند، گفت: راجع به گفته‌های قلعه‌نویی در این مقطع و شرایط زمانی صحبتی ندارم و ایشان نظرات خودش را بیان کرده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد