تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیمهای بنفیکا و بایرن مونیخ با تساوی 2-2 به پایان رسید و بایرن مونیخ به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

 

 بازی مطابق انتظار با سلطه بایرن بر توپ و میدان آغاز شد. جز ضربه کاشته زودهنگامی که توسط بازیکنان بنفیکا به سمت دروازه بایرن زده شد، این بایرن مونیخ بود که توپ را در اختیار داشت و روی دروازه تیم میزبان فشار می آورد. در دقیقه 18 سانتر کوتاه فیلیپ لام در موقعیت خوبی به مولر رسید اما ضربه این مهاجم با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد نیز ضربه سر ویدال توسط دروازه بان بنفیکا مهار شد.

اما بر خلاف روند بازی این بنفیکا بود که در دقیقه 27 به گل رسید. روی ارسال بسیار زیبا از کناره های میدان و اشتباه فاحش از نویر در خروج، خیمنز با ضربه سر حساب کار را 1-0 کرد.

پس از این گل بازیکنان بایرن بازی را نا هماهنگ ادامه دادند و خیمنز می توانست روی اشتباهات مدافعان به گل دوم برسد، که البته ضربه او توسط نویر مهار شد. در ادامه بایرن مونیخ کنترل بازی را در دست گرفت تا اینکه در دقیقه 38 به گل مساوی رسید که تا حد زیادی خیال خود را از صعود راحت کند. پس از ارسال توپ توسط لام، آرتورو ویدال با ضربه ریباند پای چپ خود دروازه بنفیکا را گشود.

نیمه نخست با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

بایرن در نیمه دوم نیز سوار بازی بود و خیلی زود توانست به دومین گل دست یابد. در دقیقه 52 بار دیگر مولر با جای گیری استثنایی خود روی پاس مارتینز صاحب توپ شد و از فاصله نزدیک به راحتی دروازه بنفیکا را برای بار دوم باز کرد.

پس از گل دوم بایرن مونیخ فشار خود را روی دروازه بنفیکا حفظ کرد و داگلاس کوستا می توانست گل سوم را به ثمر برساند، اما ضربه او از زاویه مخالف به تیرک دروازه برخورد کرد. تا دقیقه 71 بازی کمی آرام دنبال شد و ویدال می توانست روی پاس روبه بیرون مولر از فاصله زیاد به دومین گل خود برسد. در دقیقه 74 بنفیکا می توانست صاحب موقعیت تک به تک شود، اما تکل مارتینز و خطای این بازیکن کارت زرد و ضربه آزاد از فاصله ایده آلی به همراه داشت، که یاران بنفیکا به قرمز نبودن رنگ کارت داور اعتراض داشتند. ضربه آزاد به بهترین شکل ممکن زده شد تا دروازه نویر برای بار دوم باز شود.

دقایقی پس از این گل بار دیگر از همان زاویه بنفیکا صاحب ضربه ایستگاهی شد، اما این بار ضربه بازیکن بنفیکا دقت ضربه پیشین را نداشت. پس از ان ضربه لواندوفسکی در آن سوی میدان واکنش ادرسون را به همراه داشت. بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید تا بایرن مونیخ به دشواری به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد