تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت: به دنبال برگزاري اردو در سرعين هستيم تا پيش از رفتن به ترکيه در اين شهرستان اردو بزنيم.



ميرشاد ماجدي درباره احتمال برگزاري اردوي استقلال در سرعين، گفت: به دنبال اين هستيم تا پيش از رفتن به ترکيه اردويي در سرعين برگزار کنيم تا در اين اردو تمرينات بدنسازي‌مان را ادامه دهيم، اما هنوز اين موضوع قطعي نشده و مسئولان باشگاه به دنبال نهايي کردن اين اردو هستند.
به گزارش تک گل، وي ادامه داد: هنوز روز و تاريخ اردوي سرعين قطعي نشده و مشخص نيست که اگر به اين شهرستان برويم چند روز آنجا خواهيم بود و فکر مي‌کنم تا يکي دو روز آينده اين موضوع مشخص شود.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين سؤال که تا چه زماني تمرينات پشت درهاي بسته است، گفت: اين موضوع ارتباطي با ماه مبارک رمضان ندارد و تصميم کادر فني بوده که تمرينات پشت درهاي بسته انجام شود تا بازيکنان با آرامش به تمريناتشان ادامه دهند. فعلا هم مشخص نيست تا چه زماني تمرينات پشت درهاي بسته باشد و اين موضوع هم در اختيار کادر فني خواهد بود.

ماجدي در مورد ديدارهاي تدارکاتي استقلال خاطرنشان کرد: به دليل ماه مبارک رمضان فعلا نمي‌توانيم بازي دوستانه انجام دهيم اما در اردوي ترکيه دو بازي خوب خواهيم داشت که نام اين تيم‌ها هم تا يکي دو روز آينده مشخص خواهد شد. فردي که کارهاي استقلال را در اين باره پيگيري مي‌کند، بزودي برنامه بازي‌هاي ما را به ما اعلام خواهد کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد