تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

عضو کمیته فنی پرسپولیس گفت: در پرسپولیس هیئت مدیره و یا شخص دیگری مخالف کمیته فنی نیست و تنها رحیمی مخالف کمیته فنی است.



امیر عابدینی درباره اینکه در جریان روند باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات قرار دارد یا نه، گفت: نه در جریان یارگیری باشگاه هستم و نه اجازه می‌دهند که ارتباطی در این زمینه داشته باشم.

وی ادامه داد: قرار بود رحیمی جلسه‌ای با اعضای کمیته فنی برگزار کند اما این کار را انجام نداد. اعضای کمیته فنی 4 جلسه با هم داشتند که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تنها یک‌بار در این جلسات شرکت کرد. قرار بود در آیین نامه کمیته فنی اصلاحاتی صورت و این اصلاحات در اختیار هیئت مدیره باشگاه قرار گیرد که تایید یا عدم تایید آن مشخص شود تا به قول جعفر کاشانی پرسپولیس مثل باشگاه شود اما این کار را هم انجام ندادند.

عضو کمیته فنی پرسپولیس تصریح کرد: رحیمی مدعی شده که اگر 25 میلیارد تومان پول به او دهند و همه افراد از باشگاه پرسپولیس بروند، به تنهایی این تیم را قهرمان می‌کند. او آکادمی را به حسین عبدی و فریدون معینی سپرد اما تکلیف حوزه کاری آنها مشخص نکرد. در صورتی که شأن معینی باید حفظ می‌شد تا کارها بین او عبدی تداخل پیدا نکند.

عابدینی با بیان اینکه «نمی‌دانم چه اتفاقاتی از طریق مدیرعامل باشگاه در پرسپولیس می‌افتد»، خاطرنشان کرد: با شرایطی که می‌بینم، هیئت مدیره پرسپولیس در حال منفعل شدن است و همانطور که دیدید حمید استیلی از هیئت مدیره پرسپولیس کنار رفت.

وی در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد که حمید استیلی مالکیت راه‌آهن را بر عهده گرفت، گفت: استیلی مالک راه آهن نشده است. چند نفر از دوستان استیلی، سرمایه‌گذاری انجام داده‌اند و به او گفتند که راه‌آهن را تحویل بگیرد.

عضو کمیته فنی پرسپولیس بار دیگر با انتقاد از روند فعالیت‌های باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: چرا آقایان عرصه را برای افرادی چون حمید استیلی و یا امیر عابدینی در پرسپولیس تنگ و یا کاری می‌کنند که فردی چون جعفر کاشانی دل‌زده شود؟ ما به دعوت سیاسی و سلیمی به پرسپولیس آمدیم و آنها خواستند که به تیم کمک کنیم تا شأن باشگاه و برند پرسپولیس حفظ شود.

عابدینی با بیان اینکه پرسپولیس دچار روزمرگی شده است، ادامه داد: همه چیز در باشگاه پرسپولیس تحت الشعاع تیم‌داری شده است و بعید می‌دانم رحیمی بتواند پرسپولیس را جمع و جور کند. با این شرایط پرسپولیس را پُر از گرفتاری می‌بینم و رحیمی با این کارها نمی‌تواند تیم را جمع کند.

مدیرعامل پیشین باشگاه داماش خاطرنشان کرد: حرفی که علی پروین در مورد کشک بودن کمیته فنی زد، ربطی به کمیته فنی نداشت. منظور پروین این بود که نگاه افراد به کمیته فنی مثل کشک است. نظر رحیمی هم این است که پرسپولیس تنها به سرمربی نیاز دارد و او به تنهایی می‌تواند تیم را اداره کند و نیازی هم به کمیته فنی نمی‌بیند. در پرسپولیس هیئت مدیره و یا شخص دیگری مخالف کمیته فنی نیست و تنها رحیمی مخالف کمیته فنی است.

عضو کمیته فنی پرسپولیس تصریح کرد: برای اعضای هیئت مدیره احترام خاصی قائلم اما این معما را باید پاسخ دهند که چرا حمید استیلی باید از هیئت مدیره پرسپولیس برود؟ ما به احترام آقایان هیئت مدیره منتظر هستیم تا فضا و شرایط برای ما مهیا باشد و اگر این فضا را مهیا نکنند، دیگر نمی‌توانیم ادامه دهیم.

عابدینی در خصوص جدایی بازیکنانی چون محمد رضا خلعتبری تاکید کرد: باید دید که با رفتن خلعتبری تیم دچار چه مشکلاتی می‌شود. آیا قرار است در پرسپولیس هویت سازی کنیم یا هویت سوزی؟ برند پرسپولیس را نباید به آتش بکشانند.

وی ادامه داد: آینده پرسولیس را با هیئت مدیره را خوب می‌بینم ولی با رحیمی خوب نمی‌بینم.

عضو کمیته فنی پرسپولیس درباره بحث تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش گفت: بیش از این گفته بودم که کار کی‌روش باید تجزیه و تحلیل شود. صعود ما به جام جهانی 4 بُعد داشت که یک بُعد آن به کی‌روش، یک بُعد به فدراسیون، یک بُعد به سرپرستی تیم یعنی مهدی محمد نبی و بعد آخر به بازیکنان برمی‌گشت. فدراسیون فوتبال باید کار کارشناسی را انجام دهد و سپس به فکر تمدید قرارداد کی‌روش باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد