تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت:‌ جدايي خلعتبري به نفع هر دو طرف بود.



عليرضا رحيمي پس از عقد قرارداد با نيلسون کوريا اظهار داشت: متأسفانه الان اکثر بازيکنان ما بيش از 4 يا 5 قرارداد در باشگاه دارند و اين دردسري بزرگ براي ما است. روي قراردادها متمم زده شده و بايد همه را جمع‌و جور کنيم.

به گزارش تک گل، وي افزود: بالاخره دردسرهايي داريم و بايد با آنها کنار بياييم. اين قراردادها براي سال گذشته است اما من به متمم‌ها هم بايد احترام بگذارم چون اين قراردادها بسته شده است.ما نمي‌توانيم به قراردادها نه بگوييم ولي خودتان قضاوت کنيد که يک ورزشکار بايد چند قرارداد داشته باشد.

وي در مورد ماجراي خلعتبري نيز، گفت:‌ ما هميشه از قوانين بين‌المللي پيروي مي‌کنيم اما قراردادي که مربوط به خلعتبري است يک قرارداد مربوط به عجمان و يک قرارداد مربوط به خودش است. من معتقدم خلعتبري براي باشگاه زحمت کشيده و بايد زحمات او را جبران کرد اما به هر حال مشکلاتي بابت قراردادش وجود دارد و چک‌هايي دست ايشان داريم. شايد به نفع خودش و ما بود که اين طور از او جدا شويم.

وي در پاسخ سوالي که آيا قرارداد او حدود 3 ميليارد است، گفت:‌ اجازه بدهيد در مورد اين موضوع حرف نزنيم چون به نفع هيچکس نيست. اجازه بدهيد درباره مبلغش حرفي نزنيم.

رحيمي درباره وضعيت پولادي نيز، گفت: من متاسفانه نتوانستم فعلا پولادي را ببينم اما شايد او تا به اين لحظه قراردادي داشته باشد که من نديده باشم ولي طبق قراردادي که تا اين لحظه ديدم پولادي با ما يک سال ديگر قرارداد دارد البته شايد پولادي قراردادي ديگري داشته باشد که من در جريان آن نيستم. من فقط الان چيزي را که در باشگاه ديدم آن را مي‌گويم و شايد متممي هم باشد. البته سيدجلال با ما قراردادي ندارد ولي باز هم مي‌گويم هر کسي قراردادي دارد به ما بگويد تا به آن احترام بگذاريم.

مديرعامل پرسپوليس در مورد انتقادهاي عابديني نيز، گفت:‌مشکلي از اين بابت وجود ندارد بالاخره اين حرف‌ها است. مبلغ قابل توجهي را ما بايد به عجمان بدهيم. شايد برخي از حرف‌ها در مورد خلعتبري باشد اما ما هم همه چيز را بررسي مي‌کنيم. براي من هم هيچ کاري ندارد که 4 يا 5 بازيکن بزرگ بگيرم و بهترين‌ها را بياورم حتي مي‌توانم بهترين‌‌هاي دنيا را بياورم اما پولش را بايد چطوري بدهيم؟ بايد به فکر اين موضوع باشيم. نمي‌شود فقط قرارداد ببنديم قرارداد بستن کاري ندارد خيلي خيلي آسان است ولي پولش را بايد بدهيم ما بايد قراردادي ببنديم که پولش را بدهيم. الان سقف 18 ميليارد را در نظر گرفته‌اند و ما بايد همه چيز را رعايت کنيم نبايد بي‌گدار به آب بزنيم. من بيشتر از اين پول نمي‌توانم هزينه کنم چون بايد به بازرسي کل کشور و وزارت ورزش بايد جواب بدهم. ما بايد خودمان تکليف خودمان را روشن کنيم به يک فوتباليست هر چقدر که خواست بدهيم آيا هر فوتباليستي که هر مبلغي به من پيشنهاد بدهد هر چقدر خواست بايد به او بدهيم؟ آيا اين درست است؟

رحيمي خاطرنشان کرد: متاسفانه برخي از فوتباليست‌ها به دنبال اين هستند که ما به آنها زنگ بزنيم و بگوييم تشريف بياوريد يک ميليارد تومان توي پاکت به شما بدهيم اين که باشگاه‌داري نمي‌شود. ما بايد در درجه اول تعهد خود را انجام دهيم و سپس آنها نيز بايد نسبت به تعهد خود عمل کنند. آن هم با احترام.

رحيمي در پاسخ سوالي که آيا تا الان بازيکنان مدنظر دايي را گرفته‌ايد يا خير، گفت:‌ ما تمام سعي خود را کرده‌ايم. هيچ مربي هيچ وقت نمي‌تواند صدردصد بازيکنان مورد نظر خود را داشته باشد اما علي دايي همه جوره به ما کمک مي‌کند. تا آن جايي که از عهده من بربيايد سعي مي‌کنم درخواست‌ هاي دايي را عملي کنم. به بودجه ما دايي توجه ويژه‌اي دارد و ما هم هر کاري از دستان بربيايد انجام مي‌دهيم.

رحيمي در مورد جريمه به باشگاه عجمان بابت خلعتبري نيز، گفت:‌ما 250 هزار دلار به عجمان بدهکاريم و بايد پولي را هم بابت بدهي به اين تيم بدهيم چون جريمه شده‌ايم. ما دوست داريم خواسته‌هاي دايي را عملي کنيم اما اين مشکلات هم وجود دارد. از قرارداد عجمان 250 هزار دلار مانده و توافق شده که در قبال هر ماه 50 هزار دلار اضافه شود اين وسط بحث تخفيف خلعتبري نيست قرارداد ايشان با ما يک ميليارد و 700 ميليون تومان بوده ما دنبال تخفيف از خلعتبري نبوديم اما ايشان 30 الي 40 درصد از پولش را مي‌خواست ايشان حتي از ما چک هم داشت بايد چکار مي‌‌کرديم؟ اين موضوع الان دردسرساز شده است. خلعتبري حرف درستي مي‌زند و به ايشان بدهي داريم اما مشکلاتي هم وجود دارد ما مي‌گوييم خلعتبري درست مي‌گويد اما چطور اين پول‌ها را بايد بدهيم؟

وي درباره مشکل ژوزه نيز، گفت: بدهي ما به ژوزه ناقابل است ما يک ميليون و 800 هزار يورو قرارداد با ژوزه داريم. ايشان از ما شکايت هم کرده است. خودتان درباره همه چيز قضاوت کنيد. بدهي‌هاي باشگاه واقعا زياد است من نمي‌خواهم مديريت قبلي را هرگز زير سوال ببرم اما اين مشکلات وجود دارد.

وي افزود: من باز هم اعلام مي‌کنم ولي به جرأت مي‌گويم 33 سال بدهي‌ها روي هم جمع شده وقتي تعريفي از قانون در باشگاه نداريم و نمي‌دانيم دولتي هستيم يا غيردولتي اين چيزها پيش مي‌آيد و نمي‌شود آن را کاري کرد. همه مديران باشگاه با اين بي‌قانوني با آبروهاي خود بازي مي‌کنند. ما اگر پرسپوليسيم قوانين‌مان کجاست؟ دولتي هستيم يا غير دولتي؟

رحيمي درباره مشکل اسپانسر نيز، گفت: ما با اسپانسر مشکلي نداريم حتي از همين جا از آقاي گل‌رخسار تشکر مي‌کنيم ايشان براي ما سنگ تمام گذاشته اما ما در قبال ايشان هيچ کاري نکرديم ولي مشکلاتي است که باعث شده مديران دنبال برخي خلاف‌ها باشند. حتي اسپانسر به ما اعلام کرده حاضر است که چک‌هايش را خيلي زودتر پاس کند و تا امروز اين کارها را انجام داده که اين هم جاي تشکر دارد. ايشان به من اين قول را داده است ولي باز هم مي‌گويم ما هم صددرصد به تعهد خود عمل نکرديم.

رحيمي در پايان در مورد عقد قرارداد برخي بازيکنان و باشگاه‌ها به صورت نجومي با يکديگر، گفت: من نمي‌توانم درمورد اين موضوع دخالت کنم ولي قرارداد من شفاف است نه چک مي‌دهم و نه دستي به کسي پول مي‌دهم. طبق ليست کار خودم را انجام مي‌دهم ولي اگر قهرمان آسيا شويم هواي بچه‌ها را داريم حتي در ليگ برتر. اين موضوع را تأييد کرديم آن هم توسط هيأت مديره تا الان سقف قرارداد بازيکن ما 950 ميليون تومان است و ماليات‌ها را هم خود بازيکنان بايد بدهند تا الان هم اکثر بازيکنان با ما قرارداد سفيد امضا کرده‌اند و همه چيز را به خود ما سپرده‌آند که اين هم جاي شکرش باقيست.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد