تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس يکي از مهمترين اهدافش در فصل جاري را دستيابي به عنوان قهرماني ليگ برتر عنوان کرد.



به گزارش تک گل، رضا نوروزي ابتدا در خصوص شرايط خود و پرسپوليس گفت: تمرينات طاقت‌فرسايي را پشت سر گذاشتيم تا از لحاظ بدني به بهترين شرايط ممکن برسيم. من چند روز دير به تمرينات اضافه شدم اما در اين مدت خيلي سخت تمرين کردم و خدا را شکر به مرور زمان آماده‌تر مي‌شوم. در تيم ما همه چيز خوب پيش مي‌رود و اميدوارم فصل خوبي در پيش داشته باشيم.

نوروزي که قول پيراهن شماره 10 پرسپوليس را از علي دايي گرفته است اين روزها با شماره 29 تمرين مي‌کند. او در اين خصوص ادامه داد: پيراهن‌هايي که با آنها تمرين مي‌کنيم براي تمرين هستند و قرار است اين شماره‌ها براي ليگ تغيير کند. مي‌خواستم در تمرينات هم شماره 10 بپوشم اما نبود. ليگ که شروع شود شماره 10 پرسپوليس خواهم بود. دليل اينکه اصرار دارم شماره 10 را بپوشم اين است که برايم خوش يمن است. شک ندارم که در پرسپوليس هم اين شماره براي من خوش‌شانسي مي‌آورد.

مهاجم سرخپوشان در خصوص جو تيم پرسپوليس تأکيد کرد: از هر لحاظ در اين تيم احساس راحتي مي‌کنم. با اکثر هم‌تيمي‌هايم قبلاً هم دوست بوده‌ام. ضمن اينکه هواداران هم خيلي دوستم دارند و من را يک خريد خوب براي تيم‌شان مي‌دانند که از اين بابت خيلي خوشحالم. اميدوارم بتوانم انتظارات‌شان را به بهترين شکل ممکن برآورده کنم.

نورزوي با اشاره به اهدافي که در فصل جديد دنبالش است، گفت: امسال سه هدف مهم دارم و يکي از اهدافم براي فصل آتي اين است که آقاي گل شوم. براي شروع ليگ لحظه شماري مي‌کنم و مي خواهم ليگ چهاردهم را با گلزني شروع و با آقاي گلي به پايان برسانم. هدف ديگرم قهرماني پرسپوليس در ليگ ايران است که هواداران هم منتظرش هستند. هدف سوم هم رسيدن به تيم ملي است و مي‌خواهم در جام ملت‌هاي آسيا بازي کنم.

وي همچنين در مورد بحث ماندن يا جدايي کي‌روش از تيم ملي گفت: کي‌روش فوتبال ما را متحول کرده و بايد حفظ شود. کي‌روش بايد بماند، چون با اين مربي حتي مي‌توانيم قهرمان جام ملت‌ها شويم. هر فردي نظر خاص خودش را دارد اما واقعاً حيف است که اين مربي را از دست بدهيم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد