تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

رئيس‌ هيأت مديره باشگاه استقلال گفت: اينکه گفته مي‌شود براي قرارداد تيموريان به دنبال اسپانسر هستيم صحت ندارد.



به گزارش تک گل، کامران صاحب‌پناه درباره آخرين وضعيت حضور آندرانيک تيموريان در تيم فوتبال استقلال، گفت: همه تلاشمان را مي‌کنيم که اين بازيکن در استقلال بماند اما به هر حال محدوديت‌هاي مالي وجود دارد که بايد براي آن راهکار پيدا کنيم. تيموريان فوتباليست بزرگي است که خودش هم در ايران بازي مي‌کند و استقلال را دوست دارد اما به هر حال بايد همکاري بيشتري صورت بگيرد.

وي در پاسخ به اين سؤال که آيا جذب اسپانسر براي قرارداد بستن با تيموريان صحت دارد يا نه،‌ ادامه داد: اين هم از آن حرفهاست! اين موضوع به هيچ وجه صحت ندارد و ما نگفتيم که براي آن دو اسپانسر مي‌خواهيم بلکه فقط خيلي دوستانه اين موضوع را مطرح کردم که شايد يک اسپانسر استقلالي پيدا شود و بگويد که من دوست دارم تيموريان در استقلال بازي کند و بخشي از هزينه‌هاي او را متقبل شود. متأسفانه گاهي در رسانه‌ها مطالب کذبي مي‌بينم که براي خودم متأسف مي‌شوم.

رئيس هيأت مديره باشگاه استقلال در خصوص اينکه گفته مي‌شود رقم پيشنهادي قرارداد تيموريان 3 ميليارد تومان است خاطرنشان کرد: من در ريز مذاکرات قرار ندارم و فقط نتايج جلسات به من گزارش مي‌شود و شايد اين رقم درست نباشد اما تا جايي که من مي‌دانم تيموريان خواستار افزايش 20درصد رقم قراردادش نسبت به سال گذشته شده که حول و حوش همين مبلغ به دست مي‌آيد.

صاحب‌پناه در پاسخ به اين سؤال که اگر تيموريان در استقلال نماند، اين باشگاه چه خواهد کرد، اظهار داشت: قطعاً اگر آندو در استقلال نماند براي او جايگزين مي‌آوريم چرا که قلعه‌نويي تدبير همه مسائل را کرده است. البته ما اميدواريم که او در استقلال بماند و به دنبال حضورش در تيممان هستيم.

وي در پايان در مورد اينکه چرا قلعه‌نويي صبح امروز همراه استقلالي‌ها به ترکيه نرفته، افزود:‌ از اين موضوع اطلاعي ندارم و فقط مي‌دانم که قرار بود کاروان استقلال به ترکيه برود و از اينکه چرا قلعه‌نويي همراه آبي‌پوشان عازم اين سفر نشده اطلاع ندارم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد