تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرپرست تيم فوتبال استقلال گفت:‌حريف بعدي بازي تدارکاتي ما در ترکيه هنوز مشخص نشده اما قطعاً با تيم خوبي بازي مي‌کنيم.



ميرشاد ماجدي در خصوص اردوي استقلال در ترکيه، گفت: شرايط اردويي ما بسيار خوب و در حد عالي است. ديروز هم يک بازي فيزيکي و دونده مقابل بورسا اسپور که از تيم‌هاي خوب ترکيه است برگزار کرديم و نکته جالب اين بود که اين بازي اولين بازي استقلال جديد بود که بازيکنان جوان هم براي اولين بار در ترکيب استقلال به ميدان رفتند و تجربه خوبي براي آنها به دست آمد و کادر فني ما را به آينده اميدوار کرد.

وي در مورد حريف بعدي استقلال در اين اردو ادامه داد: هنوز نام حريف و زمان بازي بعدي ما مشخص نشده اما قطعاً آن تيم هم از تيم‌هاي خوب خواهد بود چرا که تيم‌هاي زيادي در ترکيه در اردو هستند و مي‌خواهيم توان استقلال را در بازي با آنها محک بزنيم.

سرپرست تيم فوتبال استقلال در پاسخ به اين سؤال که آيا با تيم‌هاي ايراني حاضر در ترکيه بازي خواهيد کرد يا نه، اظهار داشت: خير با تيم‌هاي ايراني بازي نمي‌کنيم و اين موضوع در برنامه ما نيست.

وي درباره دعوت از استقلال براي حضور در تورنمنت شهدا،‌ تصريح کرد: نظر در اين مورد را قلعه‌نويي مي‌دهد و حضور در هر بازي و تورنمنتي به نظر ايشان بستگي دارد اما نظر شخصي من اين است که اگر بعد از تورمنت وارد ليگ شويم براي خود ما خوب است ما همانطور که گفتم همه چيز را دراينباره سرمربي تيم تعيين مي‌کند و تابع نظر او هستيم.

ماجدي درباره اينکه آيا بازيکنان استقلال در بازي ديروز مصدوم شدند يا نه، افزود: خوشبختانه هيچ بازيکن مصدومي نداريم اما همانطور که گفتم بازيکنان ما از بازي خسته هستند چون بازي فيزيکي و درگير شونده‌اي بود.

وي در پايان در مورد اينکه آيا ملي‌پوشان استقلال به اين اردو اضافه مي‌شوند يا نه، خاطرنشان کرد: هرکسي که عضو باشگاه استقلال باشد بايد در اين اردو حاضر بشود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد