تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مدير عامل باشگاه پرسپوليس به هواداران اطمينان خاطر داد براي پر کردن جاي خالي سيد جلال حسيني پيش بيني‌هاي لازم را کرده است.



به گزارش تک گل، عليرضا رحيمي مدير عامل باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگویی ضمن تشکر و قدرداني از زحمات ملي‌پوشان در جام جهاني، خصوصا سيد جلال حسيني اظهار داشت: حسيني زحمات زيادي براي تيم ملي و پرسپوليس کشيده که جا دارد از اين ملي‌پوش ارزنده کشورمان صميمانه تشکر کنم. هواداران نگران نباشند، باشگاه پيش‌بيني همه چيز را کرده است.

او ادامه داد: با توجه به چندين نوبت قرار ملاقات با سيد جلال حسيني، بالاخره روز گذشته با ايشان به گفت‌وگو نشستيم و ضمن حل و فصل مطالبات گذشته با ايشان و با توجه به پرداخت مبلغ قابل توجهي در بدو تصدي اينجانب و مشاهده اسناد و مدارک موجود تا حال حاضر در باشگاه پرسپوليس، بدهي به ايشان نداشته، هر چند که هر گونه مستنداتي از طرفين قابل بررسي مي‌باشد.

وي افزود: در خصوص قرارداد جديد سيد جلال حسيني در فصل رقابت‌هاي پيش رو و با توجه به اختلاف نظر در مبالغ پيشنهادي طرفين مقرر گرديد که ايشان در ساعت 7 بعد از ظهر همان روز در محل باشگاه پرسپوليس حضور يابد تا ضمن مشاهده اسناد و مدارک موجود در باشگاه به تفاهم مبلغ قرارداد جديد نيز دست يابيم که متاسفانه ايشان با ارسال پيامک از حضور خود در باشگاه عذرخواهي کردند.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس در ادامه افزود: جا دارد از بازيکناني که مطالبات خود را از باشگاه دريافت نکرده‌اند و با توجه به قرارداد منعقده به راحتي مي‌توانستند از تيم جدا شوند و فقط به خاطر پرسپوليس و هواداران خونگرم آن همراه علي دايي به اردو رفتند، تشکر و قدرداني کنم.

عليرضا رحيمي اشاره کرد: باشگاه پرسپوليس براي موفقيت‌هاي آينده در حال تست‌گيري از چندين بازيکن خارجي در اردوي ترکيه است تا بتواند امنيت خاطري براي هواداران عزيز و باشگاه پرسپوليس در ليگ برتر، جام حذفي و همچنين ليگ قهرمانان آسيا را فراهم آورد و از قداست باشگاه دفاع نمايد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد