تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پرسپوليسي‌ها براي جايگزين سيدجلال حسيني با خبرسازترين ملي‌پوش تيم ملي کاستاريکا در جام جهاني مذاکره کردند.



پس از حرف و حديث‌هاي فراوان جدايي سيدجلال حسيني از جمع سرخپوشان علي‌رغم اينکه رحيمي بارها او را به باشگاه پرسپوليس براي مذاکرات رودرو دعوت کرد، قطعي شد اما در اين ميان پرسپوليسي‌ها و دايي بيکار ننشستند و گزينه‌هايي را که خارجي نيز هستند براي جايگزيني مدافع ملي‌پوش خود در نظر گرفته و با آنها وارد مذاکره شدند.

اولين گزينه‌اي که پرسپوليسي‌ها در 48 ساعت گذشته با آن مذاکرات خود را شروع کردند، ميشائيل اومانا مدافع 32 ساله تيم ملي کاستاريکا در جام جهاني 2014 برزيل است که يکي از حساس‌ترين پنالتي‌هاي اين تيم را در مرحله يک چهارم نهايي جام جهاني 2014 برزيل از دست داد تا خبرسازترين ملي‌پوش کاستاريکا لقب بگيرد.

اين بازيکن که در تيم ملي کاستاريکا شماره 4 را مي‌پوشد 180 سانتيمتر قد دارد و در 86 بازي ملي موفق شده يک گل را براي تيم ملي کشورش با توجه به اينکه مدافع وسط است به ثمر برساند.

گفتني است مذاکرات اوليه با مدير برنامه اين بازيکن انجام شده و پولي بالغ بر يک ميليارد تومان هزينه حضور اين بازيکن در ايران است.

قرار است مذاکرات در مرحله دوم و سوم نيز ظرف چند روز آينده پيگيري شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد