تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 شاهين ثاقبي هافبک تراکتورسازي فردا در اولين بازي رسمي اش براي تيم تازه مقابل تيم فولادخوزستان به ميدان خواهد رفت.



اين بازي براي پديده فوتبال ايران در فصل گذشته از دو جهت اهميت دارد؛ اول بازي با پيراهن شماره 8 علي کريمي و سپس رقابت با تيمي که مربي فصل پيش او دراگان اسکوچيچ سرمربي اش است. با ثاقبي در همين باره صحبت کرده ايم.

قرار است شماره 8 که سال قبل بر تن علي کريمي بود را بپوشي؟

بله قرار است امسال افتخار پوشيدن اين پيراهن را داشته باشم . هنگامي که از تصميم خداحافظي علي کريمي و اين که مسئولان تيم برايم شماره 8 را در نظر گرفته ام باخبر شدم به مسئولان تيم گفتم که من لياقت پوشيدن اين پيراهن را ندارم ولي به من گفتند که شماره ها را اعلام کرده اند به شخضه براي من افتخار بسيار بزرگي است که در تيم بزرگ تراکتور پيراهني را به تن کنم که سال قبل بر تن علي کريمي بوده است ... چندين مرتبه خواستم با ايشان تماس بگيرم و کسب اجازه کنم که متاسفانه موفق نشدم اما اميدوارم بتوانم قبل از بازي فردا از ايشان رخصت بگيرم

وضعيت تيم و خودت به چه صورت است؟

تيم در شرايط کاملا مطلوبي به سر مي برد و ترکيبي از نفرات جوان و با تجربه است که اميدواريم در اين فصل بتوانيم نتايج خوبي کسب کنيم .خودم هم خدا را شکر روز به روز زير نظر آقاي خطيبي پيشرفت مي کنم و اميدوارم در بازي ها هم بتوانم جواب اطمينان ايشان را بدهم.

در مورد بازي فردا و بازي در مقابل مربي سابقت چه نظري داري؟

مطمئنا بازي خوبي خواهد بود که در آن ما فقط به دنبال 3 امتياز هستيم. در مورد بازي در مقابل دراگان هم بايد بگويم که حس بسيار خوبي دارم که بعد از مدتي دوباره او را مي بينم . دراگان اولين کسي بود که به من ميدان داد و من بخش زيادي از فوتبالم را مديون او هستم. اگر من امروز افتخار حضور در تراکتور و شاگردي رسول خطيبي را دارم بخش زيادي از آن بواسطه اطميناني است که دراگان فصل چيش در ملوان به من داشت .

چقدر به پيشرفت در تراکتور اميدواري؟

خيلي زياد من به تراکتور آمده ام تا از اين جا به تيم ملي و باشگاه هاي اروپايي برسم و در اين راه تمام تلاش خودم را خواهم کرد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد