تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس از برخورد با برخي بازيکنانش که به داور اعتراض مي کنند، خبر داد.



 علي دايي بعد از شکست 2 بر صفر پرسپوليس مقابل فولاد اظهار داشت: بازي در 20 دقيقه ابتدايي پاياپاي بود اما در ادامه فولاد بهتر کار کرد و به گل رسيد. ما با تعويض‌ها و تغيير تاکتيک با سرعت دادن به بازي و حرکت از کناره‌ها به دنبال جبران نتيجه بوديم که متاسفانه در لحظات ابتدايي نيمه دوم گل دوم را دريافت کرديم آن هم در شرايطي که بازيکن حريف در موقعيت 5 به 2 بود اما اين گل ناشيانه را دريافت کرديم.

وي افزود: بعد از گل هم تغيير تاکتيک داديم و با 2 مهاجم بازي کرديم اما نتوانستيم به آنچه مي‌خواستيم، برسيم. امروز روز ما نبود و خوب بازي نکرديم و فولاد شايسته‌تر از ما بود.

دايي خاطرنشان کرد: فوتبال است و امروز يکي از بدترين روزهاي ما بود. البته در 10، 20 دقيقه اول پاياپاي بازي کرديم اما بازيکنان ما اشتباه کردند و به لاک دفاعي فرو رفتند و فولاد هم در دقايقي که بهتر از ما بود توانست به گل برسد. در نيمه دوم اصلا انتظار دريافت گل را نداشتيم که گل دوم همه نقشه‌هاي ما را خراب کرد.

وي درباره اعتراض و ضربه صادقيان به داور مسابقه اظهار داشت: من چنين صحنه‌اي نديدم اما بي‌ترديد چنين کاري بداخلاقي است ونبايد آن را انجام دهيم. هوا گرم بود و فشار زيادي به بازيکنان مي‌آمد اما نبايد دنبال چنين مسائلي باشيم و بايد ببينيم چرا چنين اتفاقي مي‌افتد؟

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد: چرا بازيکنان ما عين آب خوردن کارت زرد مي‌گيرند و يا اخراج مي‌شوند؟ تيم ما در 2 بازي 10 نفره شده است. اين اتفاقات نبايد رخ دهد و ما بايد بررسي کنيم چرا تيم ما بي‌دليل بر سر اعتراض کارت زرد و قرمز مي‌گيرد.

دايي خاطرنشان کرد: اين مسائل ما را از هدف‌مان دور مي‌کند. بازيکن بايد تمام تمرکزش به مسائل درون زمين باشد و به حق يا ناحق نبايد اعتراض انجام دهد. من با بازيکنانم که به داور اعتراض مي‌کنند برخورد خواهم کرد. ما بايد در طول بازي حواس‌مان به شرايط بازي باشد و قطعا اين‌گونه نمي‌شود که بازيکنان بخواهند اعتراض کنند.

وي در خصوص اينکه چرا عباس‌زاده مانند فصل گذشته نمي‌تواند براي سرخپوشان گلزني کند، گفت: عباس‌زاده تمام سعي و تلاشش را در زمين انجام داد و بايد بگويم امروز روز خوب او نبود.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: ما با توجه به شرايط تمرينات پيش از فصل و اردوهايي که داشتيم از عباس‌زاده در کناره‌ها استفاده مي‌کنيم و او در بازي‌هاي تدارکاتي نشان داد که در اين پست هم بسيار خوب بازي مي‌کند و در گلزني نيز موفق بوده اما متاسفانه در 2 بازي گذشته نتوانسته گلزني کند در حالي که تلاش زيادي انجام داده است. مطمئنم اگر عباس‌زاده يک گل بزند پاي او به گلزني باز مي‌شود و همه چيز درست خواهد شد.

دايي بار ديگر در پاسخ به اين سوال که عملکرد تيمش در بازي مقابل فولاد چگونه بود، گفت: در صحبت‌هايم گفتم که بد بازي کرديم و به هيچ وجه خوب نبوديم. فولاد بهتر از ما بازي کرد و مستحق پيروزي هم بود و به حقش در اين بازي رسيد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد